Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fråga om BMW:s cd-växlare och navigation-system.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga om BMW:s cd-växlare och navigation-system.

    Tjena.

    Har kommit över en cd-växlare och navigations-system till BMW. Växlaren är den klassiska, äldre svart-röda (BMW 6 CD changer A) och NS är typ MK I-II. Min växlare verkar vara från 95-96 och navlådan från omkring 2000.

    På Bildelsbasen tar de 1 000-1 500 för växlaren och 4 000-8 000 (!) för navigationssystemet. Har någon en uppfattning om grejerna går att sälja, och vad för pris som är realistiskt? Min spontana uppfattning är att de priserna är galet höga. Någon som har koll?

    Fördelen med växlaren är att den verkar funka till alla möjliga BMW-serier. Navlådan vet jag inte mkt om, men tar BDB mellan fyra och åtta papp för dem är de väl inte helt värdelösa antar jag.

    Är någon intresserad är de till salu, men det här är inte en annons. Jag undrar mest om tillgång, efterfrågan och prissättning.

    Tack för alla tips!

  • #2
    Re: Fråga om BMW:s cd-växlare och navigation-system.

    Kolla vad grejorna ligger på i pris på Ebay(tyska) då de flesta i behova av dessa grejor nog köper där , MkI och II är nog inte så eftertraktade dock då man oftast i samband med byte uppgraderar till åtminnstonde MkIII....
    "Sound by Hewi"

    Blue eMotion by heWi

    Comment


    • #3
      Re: Fråga om BMW:s cd-växlare och navigation-system.

      Fånigt att bumpa den här nu kanske, men jag såg att jag ju glömde att tacka för tipset. Dåligt. Tack Hewi!

      Comment

      Working...
      X