Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

    Yeah. Förr lr senare kommer grejjorna
    Ett mail med innehållet "hur går det med xxxxx?" var femte dag är receptet så här långt. I morgon firar jag en månads vänte tid

    Bygglogg: SQW: TransFårrden

    Comment


    • #62
      Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

      Hej!

      Jag kommer aldrig mer att beställa något från detta skojarföretag, faktura skickas snabbt men trots att det står leveranstid 1-2 dagar så händer inget,dom har dessutom tagit bort sitt telefonnummer och gömmer sig bakom en mailadress som man inte får några svar från.

      STAY OUT är mitt råd!

      Comment


      • #63
        Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

        Har själv köpt från blekige ett flertag gånger, alltid levererat snabbt och utan strull.

        Både högtalare och tillbehör.
        Alla ÅF är välkomna att svara!

        Comment


        • #64
          Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

          Att det inte finns ett telefonnummer är under all kritik!

          Synd att det blivit så med detta företag, jag tycker det varit bra där förut.

          Comment


          • #65
            Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

            Tycker det blir vanligare och vanligare att internetförsäljare droppar telefonsupport och helt förlitar sig på mail.

            Själv skulle jag aldrig handla av ett företag utan kompletta uppgifter på hemsidan. (telefonnummer, organisationsnummer mm mm mm )

            Samtidigt känner jag Jimmy alldeles för väl för att hålla med om att han är en strulputte, men flytten har inte varit gynnsam för företaget om man läser här. ;(

            Men så länge ni som handlar är villiga att pruta på service och kunskap för att få behålla några extra kronor i börsen.....ja då är valet gjort.

            Själv tycker jag kaffe och kaka är en viktig del i bilstereoshopping. :-)
            Roger Edvinsson
            Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
            helst på saker av kolfiber :-)

            Comment


            • #66
              Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

              Jimmy flyttar utomlands och driver samtidigt 11 e-butiker.

              http://www.ehandel.se/blogg/jimmy/20...tar-utomlands/

              http://www.kodmyran.se/referenser/#multishopsatsning

              http://www.bladeroom.se
              http://www.jesusstore.se
              http://www.a2bikewear.se
              http://www.kidelin.se
              http://www.wilmaandfriends.se
              http://www.blekingebilradio.se

              Comment


              • #67
                Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                Tråkigt att det strulats en del på sistonde med leveranser och att det löser sig så folk slipper vänta så länge på något. Har själv väntat lite väl länge på beställningar därifrån.

                Men familj och hälsa är prio 1 så lycka till med det jimmy
                Beemer med enkel installation

                Comment


                • #68
                  Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                  Originally posted by Svugg View Post
                  Tråkigt att det strulats en del på sistonde med leveranser och att det löser sig så folk slipper vänta så länge på något. Har själv väntat lite väl länge på beställningar därifrån.

                  Men familj och hälsa är prio 1 så lycka till med det jimmy
                  Men även om man prioriterar det först så kan man inte strunta i kunder och göra dom missnöjda för då ska man inte hålla på att driva någon slags butik.

                  Alltid gillat Jimmy som jag pratade en hel del med när jag började tävla men
                  känns verkligen tråkigt detta
                  sigpic

                  Ägare av DekorTeknik
                  Gå in och gilla!

                  Comment


                  • #69
                    Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                    Originally posted by JALLE View Post
                    Tycker det blir vanligare och vanligare att internetförsäljare droppar telefonsupport och helt förlitar sig på mail.

                    Själv skulle jag aldrig handla av ett företag utan kompletta uppgifter på hemsidan. (telefonnummer, organisationsnummer mm mm mm )

                    Samtidigt känner jag Jimmy alldeles för väl för att hålla med om att han är en strulputte, men flytten har inte varit gynnsam för företaget om man läser här. ;(

                    Men så länge ni som handlar är villiga att pruta på service och kunskap för att få behålla några extra kronor i börsen.....ja då är valet gjort.

                    Själv tycker jag kaffe och kaka är en viktig del i bilstereoshopping. :-)
                    Spenderar man mycket pengar så är service och bemötandet superviktigt,
                    ska bli så trevligt och kolla på nya projektorer i vinter då man kan sätta sig i säkert 2-4h och bara prata skit och jämnföra produkter m.m.
                    sigpic

                    Ägare av DekorTeknik
                    Gå in och gilla!

                    Comment


                    • #70
                      Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                      Originally posted by Svugg View Post
                      Tråkigt att det strulats en del på sistonde med leveranser och att det löser sig så folk slipper vänta så länge på något. Har själv väntat lite väl länge på beställningar därifrån.

                      Men familj och hälsa är prio 1 så lycka till med det jimmy
                      Håller med om din prioritering, men om man tror att det skall bli bättre för familj och hälsa att en vinter flytta till Spanien så är man ju mer än lovligt ute på fel spår. Det kommer inte bli bättre av att göra en sån sak temporärt.

                      Men jag tror inte det är därför han flyttar dit!
                      SM-guld 2007 och 2008.
                      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                      Comment


                      • #71
                        Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                        Jag beställde därifrån för ett par veckor sen, tog 4 dagar så kom det jag beställt,har beställt därifrån flera gånger tidigare och det har inte varit några problem, svar på mail har inte heller varit nåt problem, oftast svar samma dag om jag mailat på kontorstid.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                          BB har man alltid kunnat lita på. Fick också vänta länge på min leverans men fick det till slut

                          Tråkigt dock att jimmy inte längre finns tillhands att prata med som support.
                          Har dem tfn support längre??

                          Hoppas iaf att du, jimmy har det bra i spanien eller vart du nu skulle.
                          Har fått bra hjälp utav honom då han hade fysisk butik. Är riktigt bra kille.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                            tyvärr så har jag oxå nu blivit drabbat av flytt-strulet . att inte grejerna kommer så fort stör mej inte så mycket på , men att dom inte kan besvära sej att svara på mejl stör mej desto mer . För min del blev det att häva köpet o beställa från något annat ställe .

                            Comment


                            • #74
                              Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                              BB borde stoppa nya order tills dess att man har kommit ifatt. Att ta in fler ordrar nu är bara kortsiktigt tänkande, visst det trillar in pengar nu men om detta fortsätter så kommer folk sluta handla av dem och då har de dragit ner företagsnamnet så långt att det blir svårt att komma tillbaka. Detta är inte den enda tråden om BB där folk är irriterade över att det inte funkar som det ska. Dålig PR på internet för ett företag som bedriver sin verksamhet på internet kan vara förödande.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                                Originally posted by Extra Kim View Post
                                BB borde stoppa nya order tills dess att man har kommit ifatt. Att ta in fler ordrar nu är bara kortsiktigt tänkande, visst det trillar in pengar nu men om detta fortsätter så kommer folk sluta handla av dem och då har de dragit ner företagsnamnet så långt att det blir svårt att komma tillbaka. Detta är inte den enda tråden om BB där folk är irriterade över att det inte funkar som det ska. Dålig PR på internet för ett företag som bedriver sin verksamhet på internet kan vara förödande.
                                Håller med.
                                Men en stor fråga är varför de inte hinner ikapp?
                                Octan
                                Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
                                Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

                                OctanAudio
                                Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
                                Fegens Vandrarhem

                                Bilstereoblog
                                Team Ljudbyggaren

                                Comment

                                Working...
                                X