Hej!Har installerat programmet till PXA-H100 på datorn Win.XP SP.2 som det står men kan inte få det att fungera säger programmet,allvarligt fel PORT OPEN ERROR tryck okey men då stänger programmet av sig,hoppas någon vet vad felet är.MVH.Nisse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PXA-H100
Collapse
X
-
Re: PXA-H100
Spontant känns det som att det är din dator som bråkar med dig. Nu är datorer inte riktigt mina bästa vänner, men kolla med någon datakunnig polare, eller lägg upp frågan på ett dataforum (om nu inte någon av alla mycket kunniga medlemmar här kan hjälpa dig)!Originally posted by NisseTHej!Har installerat programmet till PXA-H100 på datorn Win.XP SP.2 som det står men kan inte få det att fungera säger programmet,allvarligt fel PORT OPEN ERROR tryck okey men då stänger programmet av sig,hoppas någon vet vad felet är.MVH.NisseSvensk importör/generalagent av:
Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat
Best European Distributor 2011 - Alpine
-
Låter som att drivrutinerna inte vill hänga med och öppna den virituella porten riktigt.
Provat att ominstallera programmet och resten av det programmet ville ha installerat?Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment
-
Det råkar inte vara något med brandvägg/virusprogram som ligger och spärrar?
Bara en tanke..
Comment
-
Tanken är nog rätt har jag virusprogrammet igang kommer det upp när jag startar Alpine programmet att det inte kan samarbeta med Net framework direkt när jag startar,stänger jag virusprogrammet kommer jag till rutan där jag kan välja CDA 9887 eller PXA-H100 och trycka okey men sen kommer meddelandet PORT OPEN ERROR tryck okey star det när jag trycker okey stängs programmet.Ska prova avinstallera virus programmet.
Comment
-
testa att avaktivera windows brandvägg under tiden.....Originally posted by NisseT View PostHar avinstallerat antivirusprogrammet och ominstallerat alpine och net framework samma sak händer.
hittar du under kontrollpanelen
Comment

Comment