Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bewith
Collapse
X
-
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
-
Re: Bewith
Jaja.....italienare du vetOriginally posted by Sibbe View PostHoppas det låter bättre än dom stavar
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Comment
-
Jag är inbjuden till en stor mässa i italen i September.Originally posted by Sibbe View PostNågra produkter i Sverige ännu?
Där ska Bewith visa sina hemmahögtalare, även deras demobil kommer att vara på plats.
Mest troligt lägger vi första ordern på denna mässa!
Det pratades om att introdusera deras subwoofer, jag misstänker då en för hemmabruk!
Och då tänkar man.......vadå då!
Jag säger bara.......väntar man på något gott.....
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
Allt i min signatur e det som finns på lager!Originally posted by Nordenmark View PostNonne, hur går det med BeWith, du har inte med det i din signatur (längre)?
Det kommer att presenteras en del nu i vår, även lite billigare produkter kommer att finnas till hands.
Enligt Bewiths koncept ska en demobil byggas av respektive land innan man e auktoriserad återförsäljare!
En demobil kostar bara ca 250 000 kr i produkter!
Vill nog säga detta är världens dyraste demoställ, särskilt då man bara har ett kit att lyssna på och en bas på 7"
Jag letar demoställ frenetiskt
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
Det är väl inga problem med att bygga en demobil om vederbörande står för prylarna?Originally posted by Nonne View PostAllt i min signatur e det som finns på lager!
Det kommer att presenteras en del nu i vår, även lite billigare produkter kommer att finnas till hands.
Enligt Bewiths koncept ska en demobil byggas av respektive land innan man e auktoriserad återförsäljare!
En demobil kostar bara ca 250 000 kr i produkter!
Vill nog säga detta är världens dyraste demoställ, särskilt då man bara har ett kit att lyssna på och en bas på 7"
Jag letar demoställ frenetiskt

Nu gissar jag att de vill att importörerna (Ljudbyggaren) ska stå för fiolerna - är det så dom tänkt att det ska funka?
sigpic
-C5 2008 -SQuse-
-Citroen -making mechanics out of men since 1919-
Comment
-
Lyssnade på grejorna i deras bilar på cologne mässan, och ja de är utan tvekan brutalt välljudande prylar
men att plöja de pengarna på en demobil känns väl inte riktigt som nån logik i sverige, men va vet ja, de kanske säljs många 250,000kr anläggningar i sverige?
De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
Jepp!Originally posted by Mats H View PostDet är väl inga problem med att bygga en demobil om vederbörande står för prylarna?

Nu gissar jag att de vill att importörerna (Ljudbyggaren) ska stå för fiolerna - är det så dom tänkt att det ska funka?
Deras tanke är att LYSSNA och inte titta på sakerna!
Jag ville ta hem volymprodukter samt lite kablar till Vallåkra förra året.
Men tyvärr var svaret........NIX!sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
Det låter grymt bra, det samma gäller säkert Sinfoni Desidero som du säljer ett par i veckan avOriginally posted by MrMix View PostLyssnade på grejorna i deras bilar på cologne mässan, och ja de är utan tvekan brutalt välljudande prylar
men att plöja de pengarna på en demobil känns väl inte riktigt som nån logik i sverige, men va vet ja, de kanske säljs många 250,000kr anläggningar i sverige?
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
japp det låter bra som fanOriginally posted by Nonne View PostDet låter grymt bra, det samma gäller säkert Sinfoni Desidero som du säljer ett par i veckan av
men ett par i veckan?? nja tyvärr inte........men har iaf sålt 1 sånt
å med tanke på att det är totalt 41st tillverkade så tror ja inte nån annan säljer några öerdrivna volymer heller
De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
Den avdelningen fanns nog inte då tråden skapades!Originally posted by Stickan View PostBorde inte detta ligga i branchnytt (halshugg mig inte nu)sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment

Comment