Skulle till Gbg idag och kika på en A6:a -99:a med bara två ägare
Men jag gjorde en koll hos transportstyrelsen, enligt dom har den haft tolv ägare. Å döljer en bilhandlare det, vad döljer dom mer då?
Vad skall man köpa för bil egentligen?
Men jag gjorde en koll hos transportstyrelsen, enligt dom har den haft tolv ägare. Å döljer en bilhandlare det, vad döljer dom mer då?
Bilhandlare är väl inte direkt kända för att vara helylle
Audi har kammremsbyte oftast vid var 12k mil eller vart 5:e år. Felskrivet hos bilförsäljaren, glömt en etta? (fast låter skumt)
Audi är trevliga bilar, tysta redan orginal och ännu bättre med lite dämpning.
Saab 9-5 kombi kan man hitta billigt idag. för runt 30k bör man hitta en med aut. och drag. Men man ska kan nog räkna runda 25k(+-5mil) mil på en sådan.
Audi har kammremsbyte oftast vid var 12k mil eller vart 5:e år. Felskrivet hos bilförsäljaren, glömt en etta? (fast låter skumt)
Audi är trevliga bilar, tysta redan orginal och ännu bättre med lite dämpning.
Saab 9-5 kombi kan man hitta billigt idag. för runt 30k bör man hitta en med aut. och drag. Men man ska kan nog räkna runda 25k(+-5mil) mil på en sådan.
Enda jobbiga med V6an är att kamremmen kostar en förmögenhet att byta. Men det är ju inte ofta det skall göras. Min blåe är ju en V6 och jag älskar den. Den drar dock 2 dl mer per mil än den grå 2.0 jag oxå har. Jag har smittat J:son med så han har just nu 3 st...
Citroen och Peugeot tillverkas i samma koncern och har många gemensamma delar, men enligt kvalitetsundersökningar så verkar Peggarna något bättre ihopskruvade.
Egentligen är jag oxå lite skeptisk till Peugeot men 406:an verkar vara en de "misslyckats" med. Båda mina har gått som klockor. Men skall du ha riktig kvalité så är det ju japanskt du skall ha, men de är inte tillräckligt stora om du inte vill ha buss.
Peugeot går inte hem hos min hustru, hon fnyser redan åt Citroen, som i min värld är "finare" än Peugeot. 406 i rätt prisläge är alla utrustade med V6r, vilket en Citroen/Peugeot verkstad har varnat mig för redan.
Skall kolla på en A6 Avant på tisdag, hoppas att den duger åt hustrun...
Men om hon har såna krav är det ju bara be henne panga fram 30000kr till
Peugeot går inte hem hos min hustru, hon fnyser redan åt Citroen, som i min värld är "finare" än Peugeot. 406 i rätt prisläge är alla utrustade med V6r, vilket en Citroen/Peugeot verkstad har varnat mig för redan.
Skall kolla på en A6 Avant på tisdag, hoppas att den duger åt hustrun...
Säger som vanligt 406 kombi 2.0. Tre barnstolar bak inga problem.
Grymt tillförlitlig, bra komfort och jag kör min huvudsakligen i stan på under 0,8 l/mil.
Leave a comment: