Yoo!
Nu är det så att jag är lat och har tummen mitt i handen, iaf lat.. Tyvärr!
Därför nu när jag äntligen har fått upp mina dörrsidor på Audin så var det ju bara 4" bakom!(?) Känns som att det är omöjligt att få dit 6,5" utan att göra om allt nästan. Och jag vill ha allt bakom ordinal.
Så då tänkte jag så här:
Att man skulle köra diskant och mellanreg i dörren, som orginal. Och sedan 6,5" midd i hatthyllan, sendan en bas i tunken..
Men det vet jag ju redan nu att inte kommer at vara en allt för bra lösning för ljudbilden.
Det jag har hemma just nu är:
Alpine 9887-R
Audison Lrx 4.1K
Audison Lrx 1.1K
CDT HD-62 något kanske?
Så om jag inte orkar/vill bygga om dörrarna hur ska jag lösa det smidigast och bäst?
Ny grejer kan införskaffas, ifall det behövs på något vis.
Mvh
Kaggen
Nu är det så att jag är lat och har tummen mitt i handen, iaf lat.. Tyvärr!
Därför nu när jag äntligen har fått upp mina dörrsidor på Audin så var det ju bara 4" bakom!(?) Känns som att det är omöjligt att få dit 6,5" utan att göra om allt nästan. Och jag vill ha allt bakom ordinal.
Så då tänkte jag så här:
Att man skulle köra diskant och mellanreg i dörren, som orginal. Och sedan 6,5" midd i hatthyllan, sendan en bas i tunken..
Men det vet jag ju redan nu att inte kommer at vara en allt för bra lösning för ljudbilden.
Det jag har hemma just nu är:
Alpine 9887-R
Audison Lrx 4.1K
Audison Lrx 1.1K
CDT HD-62 något kanske?
Så om jag inte orkar/vill bygga om dörrarna hur ska jag lösa det smidigast och bäst?
Ny grejer kan införskaffas, ifall det behövs på något vis.
Mvh
Kaggen

Comment