när jag kopplar in stereon så står det mute i displayen. hur får jag bort det så ljudet hoppar igång. har ingen telefon inkopplad. hur ska jag göra? stereon jag har är en pioneer DEH-P3500MP
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mute på stereon
Collapse
X
-
Re: Mute på stereon
Kontrolera så du inte har den gul/gulsvarta kabeln mot någon del som jordar kabeln!sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
-
hej. tack för det snabba svaret. köpte ny iso-kontakt till stereon och det är en brun kabel som är "lös" sitter inte i nån av kontakterna. om det kunde vara den som strular.
och som jag har sett så är det ingen annan kabel som kan jorda. //micke
Comment
-
Vet inte vilket stift den "bruna" kabeln sitter i, jag utgår från CDns kablage!Originally posted by mikey_p View Posthej. tack för det snabba svaret. köpte ny iso-kontakt till stereon och det är en brun kabel som är "lös" sitter inte i nån av kontakterna. om det kunde vara den som strular.
och som jag har sett så är det ingen annan kabel som kan jorda. //micke
Mute kabeln är aldrig kopplad mot isokontakten utan hänger lös!sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment

Comment