Man kan kvickt notera att GAS har haft sina uppstickare här å där på tävlingsbanan och bland 'byraggare med mer driv'.
Som med merparten av alla märken är det viktigare att förhålla sig till produktklass än tillverkare/märke.
På testvägg låter en och annan GAS pryl tveklöst mer lättlyssnat än månget annat som säljs via BRL.
Hade inte bangat diverse GAS produkter.
Men några hade jag inte tagit i med tång, ens med svetshandske.
Man kan kvickt notera att GAS har haft sina uppstickare här å där på tävlingsbanan och bland 'byraggare med mer driv'.
Som med merparten av alla märken är det viktigare att förhålla sig till produktklass än tillverkare/märke.
På testvägg låter en och annan GAS pryl tveklöst mer lättlyssnat än månget annat som säljs via BRL.
Hade inte bangat diverse GAS produkter.
Men några hade jag inte tagit i med tång, ens med svetshandske.
Lite så.
Alpha och Beat är inget jag vill använda direkt.
Men deras Silver-line låter väldigt bra för pengarna.
De små PRO-stegen låter helt ok för att vara budgetgrejer (pekar på bygget i min gröna V70 där hela systemet gick på strax under 8K.) Visst nu körde jag med Daytonhögtalare i den men ändå. Stegen var GAS PRO.
Alpha och Beat är inget jag vill använda direkt.
Men deras Silver-line låter väldigt bra för pengarna.
De små PRO-stegen låter helt ok för att vara budgetgrejer (pekar på bygget i min gröna V70 där hela systemet gick på strax under 8K.) Visst nu körde jag med Daytonhögtalare i den men ändå. Stegen var GAS PRO.
Var det med den bilen du vann allt du ställde upp i
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Comment