Announcement

Collapse
No announcement yet.

Westcoast Motorshow Lördag 10/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Westcoast Motorshow Lördag 10/7

    Tjena!

    HÄR är några bilder från dagens besök på Arena Vänersborg.

    //Mvh Stefan

  • #2
    Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

    Tittade förbi jag med under lördagen.
    Var bara lite varmt så man höll på att smälta.
    Och som vanligt träffa man en massa trevligt folk med massor av glatt humör.
    Bilder blev det i vanlig ordning och det hittar ni här

    http://picasaweb.google.se/TheLordGi...borgVanersborg


    Mvh
    WooDMaN

    Comment


    • #3
      Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

      Grattis till vinsterna Jussi! En rejäl upphämtning av poäng på ljudet till söndagen också , Grattis till er andra också såklart!
      "Sound by Hewi"

      Blue eMotion by heWi

      Comment


      • #4
        Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

        Tack Hewi ! fick bra expert hjälp med ljudet på lördagens kväll
        [IMG]http://www.bilstereoforbundet.se/images/stories/team%20sweden%20sponsorer.jpg[/IMG

        Comment


        • #5
          Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

          Originally posted by jussi View Post
          Tack Hewi ! fick bra expert hjälp med ljudet på lördagens kväll
          Kanon! Det är ovärdeligt med sån hjälp ibland!
          "Sound by Hewi"

          Blue eMotion by heWi

          Comment


          • #6
            Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

            Originally posted by Hewi View Post
            Grattis till vinsterna Jussi! En rejäl upphämtning av poäng på ljudet till söndagen också , Grattis till er andra också såklart!
            Fick faktiskt mer poäng på ljudet än väntat med tanke på att jag bara hade sänkt vänster kanal med 8-9db och hade basen ur fas och inget kompat. Saknade ju fyra kanaler att använda
            Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
            ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

            Comment


            • #7
              Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

              Originally posted by Lonefox View Post
              Fick faktiskt mer poäng på ljudet än väntat med tanke på att jag bara hade sänkt vänster kanal med 8-9db och hade basen ur fas och inget kompat. Saknade ju fyra kanaler att använda
              Antar att du tappade mest på det tekniska då men fick bra på de tonala bitarna(vilket ju är bra) som kanske inte påverkas lika starkt , kör faktiskt också mina basar fasvända nu emot det jag har tävlat med , blir ingen jätte skillnad i min bil men det hörs vilket Victor noterade i Sundsvall och senare även jag....
              "Sound by Hewi"

              Blue eMotion by heWi

              Comment


              • #8
                Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

                Originally posted by Hewi View Post
                Antar att du tappade mest på det tekniska då men fick bra på de tonala bitarna(vilket ju är bra) som kanske inte påverkas lika starkt , kör faktiskt också mina basar fasvända nu emot det jag har tävlat med , blir ingen jätte skillnad i min bil men det hörs vilket Victor noterade i Sundsvall och senare även jag....
                Tappade mkt på båda pga fasfel då jag inte orkar fasvända basen då jag brukar sköta det i enheten. Utsläckning i de nedre registren. Lat? Absolut.
                Men....saken är inte den att jag börjar visa mig ute för att samla poäng.
                Jag börjar visa mig ute oavsett hur det går just för att visa att jag börjar komma ut på banan. Sedan att det går år helvete pga olika saker (fel i riggen, felinställt och allt vad det nu kan vara) skiter jag i då det är kul att träffa mkt av folket

                Så folk som häckar här.....skit i om det inte går bra. KOM UT BARA! Ha kul, träffa oss andra. Umgås...vet att det är MÅNGA som lurkar på forumet.
                Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
                ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

                Comment


                • #9
                  Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

                  Originally posted by Lonefox View Post
                  Men....saken är inte den att jag börjar visa mig ute för att samla poäng.
                  Jag börjar visa mig ute oavsett hur det går just för att visa att jag börjar komma ut på banan. Sedan att det går år helvete pga olika saker (fel i riggen, felinställt och allt vad det nu kan vara) skiter jag i då det är kul att träffa mkt av folket

                  Så folk som häckar här.....skit i om det inte går bra. KOM UT BARA! Ha kul, träffa oss andra. Umgås...vet att det är MÅNGA som lurkar på forumet.
                  PANG PÅ SPIKSKALLEN som man kan säga! PRECIS den attityden är rätt.
                  SM-guld 2007 och 2008.
                  Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                  Comment


                  • #10
                    Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7

                    Originally posted by jonash View Post
                    PANG PÅ SPIKSKALLEN som man kan säga! PRECIS den attityden är rätt.
                    Synd att jag bara bubblade med dig i telefon :S
                    Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
                    ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

                    Comment

                    Working...
                    X