Announcement

Collapse
No announcement yet.

kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

    hej. då tjejen har lämnat mig och jag inte kommer bygga något mer så säljer ja allt ja har liggandes. allt kan skickas. men köpare betalar frakten om de inte hämtas här hos mig. de som finns är:

    1st pioneer avic d3 med gps, och som läser i princip alla format på marknaden med blåtands modul och rattkonverter till v70 så du har kvar rattstyrningen.
    pris 3800 med alla grejer. 3000 för bara stereon. kolla va tillbehören kostar innan du börjar gnälla om priset.

    3st ground zero hydrogen 8" med dubbla 2ohms spolar som är i absolut nyskick
    pris 2700 för alla 3 eller 1000kr st

    3st audiobahn alum 10n 10" basar med dubbla 6ohms spolar som ligger nya i karton/trälådor.
    pris 2200 för alla 3 eller 900kr st

    1st kicker zx 850.4 4 kanals steg som lämnar duktigt med effekt. som också är i kanon skick och orginal kartong finns.
    pris 2500

    sen har ja ett DD Z2 som 3 trissor har brännt i. i övrigt är steget i kanon fint. och ja orkar inte bry mig då ja har lite annat o tänka på med familjen och allt som skitit sig.
    pris 3500.

    sen har ja 5meter 50mm2 och en jävla hög med allt i från 15cm till 150cm bitar 50mm2 och de vill jag ha 700kr för och då följer de med en hög med tunnare strömkablar som bara ligger o skräpar i källarn. sålda

    ja de va nog allt ja hade liggandes.

    priserna är ej prutbara. får ja inte de ja begär så slänger ja hellre grejerna.
    vill ni ha bilder så säg till så fixar ja de
    Last edited by perkan; November 12, 2011, 18:30.
    Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

  • #2
    Re: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

    upp upp upp.
    Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

    Comment


    • #3
      Re: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

      kom igen nu och shoppa lite. har allt för att koppla in pioneer avic d3 stereon i v70n. får ja 3500 för stereon med alla tillbehör?
      Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

      Comment


      • #4
        Re: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

        alla basar sålda. pioneer stereon z2 och kicker steget kvar. köp nu så ja får bort grejerna
        Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

        Comment


        • #5
          Re: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

          Z2 sålt. så bara stereon o kicker steget kvar.
          Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

          Comment


          • #6
            Re: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

            3000 för pioneer stereon med tillbehören och 2000 för kicker steget. julrea.
            har även biltemas största batteriladdare 1200kr använd en gång. mycke kräm i den.
            Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

            Comment


            • #7
              Re: kicker, pioneer, audiobahn, gz, DD.

              kicker steget sålt. stereon och laddarn kvar. laddare 1000kr stereo 3000
              Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

              Comment

              Working...
              X