Tjenare, har en RE SX 18" D2 som aldrig gått på för höga varv, har kört med ett Hollywood HX3k på den, skulle vilja sälja den för 3000:-, kan även sälja steget + 2 optima batterier kablar och och basen för 9000 , säljer inte batterierna lösa. Hör av er på 0722245335 , sms eller ring

Comment