Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nu säljs stereon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Nu säljs stereon

    Har beslutat mig för att sälja av stereon! Det jag har till salu är en pioneer avic x1r som har navi cd men saknar fjärrkontroll! Boxen är med och alla sladdar finns också! Det är en enkel din med flippskärm! Den funkar klockrent och den fås billigt! Nypriset ligger mellan 8000-10000. Ge mig ett bra bud så skickas den direkt!

    Sedan har jag 2 st RE SR 12" basar som inte är mer än ca 3 mån gammla! Nypriset på dessa är 3990! Ge mig ett bra bud på dessa också så blir de era!

    Är inte intresserad av byte då jag skall sälja bilen och köpa kombi

  • #2
    Re: Nu säljs stereon

    Originally posted by magnus_o_tina View Post
    Har beslutat mig för att sälja av stereon! Det jag har till salu är en pioneer avic x1r som har navi cd men saknar fjärrkontroll! Boxen är med och alla sladdar finns också! Det är en enkel din med flippskärm! Den funkar klockrent och den fås billigt! Nypriset ligger mellan 8000-10000. Ge mig ett bra bud så skickas den direkt!

    Sedan har jag 2 st RE SR 12" basar som inte är mer än ca 3 mån gammla! Nypriset på dessa är 3990! Ge mig ett bra bud på dessa också så blir de era!

    Är inte intresserad av byte då jag skall sälja bilen och köpa kombi
    har det blivet något barn i nu
    Ljudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se

    Comment


    • #3
      Re: Nu säljs stereon

      Nej det har det inte men det skall komma vilken dag som helst! Hon e lika stor ännu frugan min

      Comment


      • #4
        Re: Nu säljs stereon

        vad hade du tänkt dig för basarna?
        vad är det för spolar?
        TEAM BROSSAN

        SM 2:a i outlaw på Easca SM

        Comment


        • #5
          Re: Nu säljs stereon

          tja har du något utgångsbud på stereon?

          Comment


          • #6
            Re: Nu säljs stereon

            basar sålda men stereon kvar

            Comment


            • #7
              Re: Nu säljs stereon

              säg ett riktpris på stereon om den är kvar så kan vi nog komma överens om nåt kanske :P

              Comment

              Working...
              X