Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gladen 6,5" kit "slim" samt 4-kanals steg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Gladen 6,5" kit "slim" samt 4-kanals steg.

    Hej!

    Har nu övergett tanken på att köra DLS 4" kit fram i min SAAB 9000 utan kommer bygga om instrumentpanelen så det får plats med ett 6,5" system fram istället för att få lite midbas.

    Så min fråga är om det är någon som sitter på och vill sälja ett Gladen "slim" kit antingen SQX eller RS?

    Söker även 4-kanls steg från Gladen om det med skulle finnas till förfogande.

    (Tråd i projektforum kommer)


    MVH Simon Jonsson


  • #2
    Tjena!

    Jag har ett Gladen rs 165.3 liggandes
    Om de kan vara intressant!

    Du når mig på 0738008894 eller hipp_hipp@live.se

    Mvh Elliot Nordenmark

    Comment


    • #3
      Originally posted by Elliot View Post
      Tjena!

      Jag har ett Gladen rs 165.3 liggandes
      Om de kan vara intressant!

      Du når mig på 0738008894 eller hipp_hipp@live.se

      Mvh Elliot Nordenmark
      Hej!

      Det är ett "slim" kit jag behöver då jag inte har något vidare monteringsdjup att arbeta med, tack ändå.

      MVH Simon Jonsson.

      Comment


      • #4
        Fortfarande sökande.


        MVH Simon Jonsson.

        Comment


        • #5
          Hej.

          Skulle du komma över ett "vanligt" SQX 165 kit så skulle vi ev kunna göra ett byte.

          //Jerry

          Comment


          • #6
            Jag tror inte du behöver ett "slim"-kit om du skall bygga om brädan till 6.5":are, jag fick plats med Alpine SPX-177A i min när det begav sig. Men jag fick lossa på två sprinter och vinkla ner fästena som håller fast wiren som går under brädan, för att få lite mer djup.
            Vis vobiscum sit!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nordenmark View Post
              Jag tror inte du behöver ett "slim"-kit om du skall bygga om brädan till 6.5":are, jag fick plats med Alpine SPX-177A i min när det begav sig. Men jag fick lossa på två sprinter och vinkla ner fästena som håller fast wiren som går under brädan, för att få lite mer djup.
              Ok, får väl plocka isär panelen för att kolla lite under nästa helg, man får väl bygga på höjden om det blir trångt neråt =)


              MVH Simon Jonsson

              Comment

              Working...
              X