Announcement

Collapse
No announcement yet.

Clarion HX-D2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Clarion HX-D2

    Hej

    Tänkte ta och sälja denna high end produkt, tog rätt lång tid innan man gav med sig och bestämde sig för att sätta ut den på annons. Dem som vet vilken grym välljuds maskin detta är vet varför man velat så länge

    Huvudenheten följer såklart med
    Separat Nätdel följer med(annars funkar inte HU)
    EA1251E (för ipod kontroll, lurar spelaren och tror att ipod är en cd växlare)
    liten adapter för ipod följer med så den kan ladda tex ipod nano generation 4 och nyare

    Cd enhet är aldrig använd i min ägo , jag har bara använt den och spelat upp Apple lossless via Ipod och ägaren innan köpte den ny och testade den i princip bara(Han fick inte tävla med den på den tiden), sen har den legat i orginal kartong tills jag köpte den. Så den är i väldigt! bra skick.

    2008 kostade den ny mellan 15-20000:-, går att få tag på ebay för 13-14000:- idag

    jag begär bara 5000:-(Riktigt billigt!) vad jag vet finns bara 1 eller 2 exemplar till i sverige.

    Läs spec och dreggla

    http://www.clarion.com/au/en/product...419833376.html

    inget prut eller byten då priset är löjligt billigt om inte skrattretande billigt.

    Mvh Fredrik
    Last edited by Svugg; October 3, 2010, 16:34.
    Beemer med enkel installation

  • #2
    Re: Clarion HX-D2

    fortf kvar
    Beemer med enkel installation

    Comment


    • #3
      Re: Clarion HX-D2

      Finns kvar, bättre välljudsmaskin hittar man inte till bilen.
      Beemer med enkel installation

      Comment


      • #4
        Re: Clarion HX-D2

        Finns kvar sänkt till 4500:-
        Beemer med enkel installation

        Comment


        • #5
          Re: Clarion HX-D2

          Finns lustigt nog kvar, verkar inte vara många som uppskattar riktigt välljud i bilen

          Mvh Fredrik
          Beemer med enkel installation

          Comment

          Working...
          X