Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLS A3, A6 & TA2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: DLS A3, A6 & TA2

    Hej,

    Länge sedan man var inne här nu.

    Behöver bli av med mina saker som legat uppe på vinden i över 1 år.

    Det är ett stycke DLS A6, en A3 och ett TA2.

    A6 köptes begagnad av mig, men ny i kartong. Drev en JL 12w7 (tror jag dom hette? Minns inte längre ) i cirka 1 år och sedan dess legat eftersom jag gillade det för mycket och ville inte sälja men nu får den åka. Mycket fint skick, utan några report med original kartong såklart.
    3500:-

    A3 köptes begagnad av mig, och använd innan. Mycket fint skick den med och med original kartong.
    3000:-

    TA2 köptes begagnad av mig och använd innan i en Opel tror jag? Minns inte namnet på han jag köpte den av dock. Repa på ovansidan finns men i övrigt fint skick. Original kartong följer med.
    5000:-

    EDIT: Justja! Finns ett DLS Nordica 6.2 kit också! Minns att locken till delningsfiltrerna saknas samt så är diskanterna målade svarta. Kartong finnes men ska ni köpa detta så får ni kanske vänta eftersom jag måste komma hem till Sverige i September och kolla exakt vart det ligger.
    Vad kan man säga? 2000:- låter rimligt anser jag.


    Jag kanske inte är helt up-to-date med priserna så har ni klagomål eller rent utav vill köpa dom så hör gärna av er!
    Bilder från idag eller senaste året kan jag inte fixa eftersom jag inte bor i Sverige längre, ett köp samordnas med min fader.
    Men bilder finns i denna tråd: http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=30496

    MVH,
    Tim
    Lincoln Mark Viii
    Framsystem: DD AW6.5, DD AT28
    Sub: 4x DD 1508
    Slutsteg: DLS Ultimate A3, DLS Ultimate A6, DLS Ultimate TA2, 2x Mosconi AS300.2

    Till salu: DLS Nordica 6.2 & DLS Ultimate A6

  • #2
    Re: DLS A3, A6 & TA2

    Bumpellibump
    Lincoln Mark Viii
    Framsystem: DD AW6.5, DD AT28
    Sub: 4x DD 1508
    Slutsteg: DLS Ultimate A3, DLS Ultimate A6, DLS Ultimate TA2, 2x Mosconi AS300.2

    Till salu: DLS Nordica 6.2 & DLS Ultimate A6

    Comment

    Working...
    X