Announcement
Collapse
No announcement yet.
Phoenix Gold Guldklimpar
Collapse
X
-
Säljer dessa två godbitar.
PG MPS-2240
PG MS-2125
Priset är odiskutabelt 2500 kr/st.
De finns i Helsingfors, Finland.
Grejerna skickas endast mot förskottsbetalning och köparen betalar frakten.
Mvh Johnnysigpic Projekt 20XX Alpine - PG - MorelTags: None
-
Re: Phoenix Gold Guldklimpar
Möjligheten finns att mötas i Stockholm vid seriöst intresse.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
-
Kan tänka mig att sälja "PG MS1000 TA" separat för 13 000 SEK.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment
-
MS1000 TA är sålt. Nu kan de två andra säljas separat.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment
-
Slutstegen kan tas med till Sverige söndagen 14/6. På morgonen är jag i Stockholm och på kvällen är jag i Göteborg för en vecka.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment
-
Resan till Sverige börjar närma sig. Den som köper båda då får dem för 4000 kr. Obs! Gäller endast under perioden jag befinner mig i Sverige.
Passa på att köpa två förstärkare som är i absolut mint skick.
Dock aldrig uppkopplade av mig under de 5 åren jag ägt dom. Förra ägaren intygar på kvittona att de är testade och fungerar.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment
-
Åker i på lördag till Sverige. Ifall någon vill köpa slutstegen billigare än utsatt pris och utan frakt, då får ni hojta till nu.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment
-
Båda slutstegen säljs ihop för 4000 kr + frakt.sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment

Comment