Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD prylar + Extremebil och lite till.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: DD prylar + Extremebil och lite till.

Hejsan!

Efter en lång tids uppehåll från ljudsidan då intresset nästan försvunnit så har jag nu bestämt mig för att sälja av saker som ändå inte används.

till att börja med finns 2 st HELT oanvända Digital designs M4a slutsteg, nypris ca 25 tusen/st, säljer dem för ynka priset 12500kr/st.

finns även 2 st Digital designs 9518g, med dubbla 4 ohms spolar. tyvärr är en av dem bränd. kostar ca 11000 kr/st nypris, säljer dem för 5000 kr tillsammans.

behöver man batterier till dessa prylar har jag en liten bank på 7st oerlikon 2voltceller. 5000kr vill jag ha för dessa

säljer även ett Termlab med dubbla mickar inklusive dator och allt som behövs för att kunna mäta hur högt du spelar i din bil. 5000kr vill jag ha för det

Och sist men absolut inte minst söker även "Extreme Ford Expressen" ny ägare! Denna bil, kommer jag EJ försöka sälja utan den skänks bort, mot ett löfte av att den ska ut på banan igen! så ta chansen att ta del av en bit svensk bilstereohistoria. bilen byggdes av en viss berntsson

Vill ni ha bilder, gå in på garaget.org/wabbzen alt ring/smsa på nummer 0767693526

mvh

Re: DD prylar + Extremebil och lite till.

sakerna finns fortförande kvar!

Comment

Working...
    X