Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 HD12mkII (2st)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: B2 HD12mkII (2st)

    Säljer efter SM-finalen mina B2 HD12 basar som suttit i bilen sen förra sommaren då de hjälpte mig ta förstaplatsen i Street Stock 100A med 150,4dB som toppnotering på tävling.

    De har använts i Street Stock hela denna säsongen med utan bekymmer så jag vet de funkar kanon.

    De spelar högt och bra redan med "lite effekt", runt 1kw/bas är helt ok att driva de med för lagom spelande men de säger inte nej till flera kw/bas utan spelar bara ännu högre då.

    Möjlighet till provlyssning finns efter överenskommelse och vill man ha dom redan på vallåkra får man vänta till efter allt tävlande är klart så skruvar jag ur dom eller om man vill ha lådan med kan det ordnas för en 500kr extra.

    det är 2*1ohm talspolar på basarna och effekttåligheten är runt 2000wrms

    Priset jag tänkt mig är 3500kr för bägge basarna och 500kr för själva baslådan jag använt sen förra året.
    (såldes nya för 3999kr/st förra året)

    Skickar inte basarna nånstans utan antingen får man hämta dom eller mötas upp om avståndet är vettigt från Nordöstra skåne

    kontakt via PM eller 0702-184396


    Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

    www.garaget.org/Frippe_L

    Svensk Mästare 2012 i Street Stock
    Svensk Mästare 2011 i Street 100A
    Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

  • #2
    Re: B2 HD12mkII (2st)

    Efter basarna för andra året hjälpt mig ta första plats på SM-finalen är de nu urplockade från lådan och SÅLDA. ;-)
    Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

    www.garaget.org/Frippe_L

    Svensk Mästare 2012 i Street Stock
    Svensk Mästare 2011 i Street 100A
    Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

    Comment

    Working...
    X