Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

    Säljer mina ljudgrejer efter att jag lessnat o köpt en sportbil istället.
    Basen sitter i en låda som är stabilt byggd med dubbel baffel och stöttad med rundstav innuti, dubbla 6" portar uppåt genom baffeln.

    Steget lämnar om jag inte minns fel 4,5 kw i 2 ohm uppmätt hos dbakuten i 13.8 volt eller om de va 14,4 volt men finns gott om kräm i de iaf och 2 ohm är vad jag har kopplat basen i och kört på, låter riktigt fint och trycker på bra. Dubbla 1 ohms spolar på basen.

    Exakta specs finns att hitta på nätet om båda produkterna jag är för lat för att leta upp de och vill bara bli av med skiten så jag kan trimma skiten ur nuvarande bil istället...

    Ground Zero Plutonium 18" SPL
    Spl Dynamics D7s

    runt 15 000 för alltihop och då kastar jag med ett par stumpar kabel som jag haft så får ni behålla de eller kasta annars langar jag skiten på tippen.
    Bud om nån vill köpa enskilt är okej men säljer inget löst under första veckan iaf.

  • #2
    Re: Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

    Grejerna säljs nu separat om nån är intresserad.

    5000 för basen med låda och 10000 för steget med kabelstumparna.
    Passar inte priset så ge ett bud men ska vara seriösa sådana, grejerna är knappt 2 år gamla o jag begär inte ens 1/3 av nypriset...

    Comment


    • #3
      Re: Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

      Kom igen nu

      Comment


      • #4
        Re: Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

        Kom igen nu dags att börja buda jag är inte omöjlig, kan ev ta ett litet 2 kanals a-steg som mellanskillnad.

        Comment


        • #5
          Re: Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

          billigt billigt kom o köp

          Comment


          • #6
            Re: Ground Zero 18" spl och Spl dynamics D7s

            Fortfarande till salu, sluta snacka om ni inte är intresserade. Tas gärna litet a-kanals i inbyte.
            Eller ett steg liknande spl ice 1500.

            Comment

            Working...
            X