Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf mk3 Variant 1.9D. (tävlingsbilen 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Golf mk3 Variant 1.9D. (tävlingsbilen 2011)

    Hej!

    Får sälja en av bilarna pga taskig ekonomi.
    Bilar går och funkar kanonbra! Har aldrig sett en diesel så fräsch under huven som denna.

    Bilen är nylackad i april 2011 i obruten vit, vilket gör den extremt vit och nästan jobbig att kolla på om solen ligger på! Jag monterade också Coilovers i samma veva.

    Hela karossen är dämpad med över 200ark Silentcoat dämpmattor Alltså, tak, stolpar, dörrar, skärmar, golv. Ja, allt!
    50mm2 strömkablar draget från batteri till skuffen. Även Dubbla 50mm2 mellan generator och batteri, chassijord m.m. under huven. Ombyggda dörrsidor för fler högtalare (skickas med brevid, sitter original på nu) samt plasten på bagageluckan ombyggd för högtalare. Perfekt bil att bygga ljud i (om man vill).
    Dämpmattorna håller även vägljud och annat borta så den är MYCKET tystare än original.

    Jag har haft bilen sedan sommaren 2010 och den har aldrig krånglat eller något liknande. Funkat kanon och det gör den fortfarande.
    Jag hade den och tävlade i bilstereo förra året, och med all last fick jag den aldrig att dra över 0,6L/milen så lär inte gå dyre utan grejerna.

    Att tillägga är väl också att den inte är tonad längre som på bilderna.


    "Det tråkiga"
    Bilen är avställd/obesiktigad.
    Saker jag vet inför besikting är lite glödlampor, skruva upp coils samt sista fästet längst bak för avgassystemet är av.
    Det finns inget innertak kvar i den samt att inrednings-plast bakom B-stople ej är monterat ännu. Ska försöka montera tillbaka detta snarast.
    Rost finns det ej mycket av. Det finns ett hål innanför vänster bakdörr på insteget. Syns ej med dörr stängd. Någon ytrost i innre-bakre skärmkanter.


    Säljs alltså avställd/obesiktigad samt utan fälgar på bilden.

    PRIS: BUD!!!





    SM 2a, Street 2K 2015.
    SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
    SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
    SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

  • #2
    Re: Golf mk3 Variant 1.9D. (tävlingsbilen 2011)

    Fått många seriösa bud, men sen hör
    man inget mer.. 7000:- innan veckans slut.
    Det är vad jag gav för den obes/avställd, innan lack och utan coils.
    SM 2a, Street 2K 2015.
    SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
    SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
    SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

    Comment

    Working...
    X