Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse Högtalare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Diverse Högtalare

    Diverse Högtalar-element till salu..

    2st, Dynaudio MW-180 8" 1000w peak 180W Kontinuerligt. 33-2000HZ Låter kanon i öppen dörr
    men funkar lika bra i portad som sluten låda. kvalitets element från Danmark.
    Kostar ca.2700kr st, nya vill ha 1500kr för bägge mina som är i bra skick

    2st, Dynaudio MD100 ypperliga diskanter med ett användbart frekvensomfång på 2500Hz-35000Hz
    Mycket bra offaxis egenskaper så dom kan monteras på dom mest extrema sätt och ändå låta
    kanon!..kostade ca.1000kr styck nya vill ha 600kr för bägge mina som är i bra skick.

    2st, Genesis W16 6.5" Midbasar i den absolut högsta klassen . Vilket ska vara Seas tillverkat
    HiEnd midbas En mycket kompetent midbas som både kan spela högt och låta extremt bra..
    kostade över 6000kr nya mina säljs för 2600kr
    och är endast provspelade således i nästan nyskick. BORTBYTTA

    2st, ScanSpeak Revelator 12M/4631G00 4Ω 4" Mellanregister i världsklass nya i kartong kostar 2700kr styck
    nya idag.. mitt par går för 2000kr som sagt nya och endast uppackade för fotografering

    2st, Focal TLR Audiom diskanter i Hi End klass En av dom bästa diskanter som tillverkats kan köpas
    nya för 600Euro paret idag men kostade 700E styck när dom kom ut på marknaden..
    Måste höras.. mina är i mycket bra skick..
    Jag har jag dock inte ädelträlådorna kvar dom kom i… Jag vill ha 2500kr för dom

    2st, Focal 4W2 Utopia Mellanregister från Focal´s Hiend serie låter mycket bra.och är byggda som
    en pansarvagn. Dock finns en mycket liten skada på ena spindeln proffs lagad och inverkar inte
    på ljudet "Uppmätt och kollat" och syns bara med förstoringsglas.,Kostade dyrt nya vill ha 800kr.

    2st, Dls Iridium 3" Mellanregister dome som är i bra skick med custom tillverkade högtalar galler
    låter mycket bra och har väldigt bra offaxis egenskaper vill ha 600kr för dom..

    2st, Scanspeak 2905/9500000 Välljudande Hifi diskanter som funkar utmärkt i bilen om du har plats
    går att dela så lågt som 1400HZ och spelar på till 30Khz.. I bra skick dock med modifierade
    fästbleck för kabelskor kostar 1400kr styck nya idag vill ha åttahundra för mitt par.


    2st, Volvo orginal diskanter till v70 -2000 50kr

    Om du inte gillar priserna ge mig ett bud dock undanber jag mig skambud och idiotbyten...
    Alla högtalare är i bra skick dock såg jag en del damm på bilderna men så blir det av att ligga i skåpet.. !! ; ))
    Attached Files

  • #2
    Re: Diverse Högtalare

    Bumpelibumpelibump

    Comment


    • #3
      Re: Diverse Högtalare

      Kom och köp!... Här var det hifi till lågpris !! ; ))
      Last edited by Drumheadz; March 21, 2012, 16:46.

      Comment


      • #4
        Re: Diverse Högtalare

        kom och köp bra högtalare till bra priser så jag kan köpa nya 5.25" middar har du några du vill byta är jag intresserad

        Comment

        Working...
        X