Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 3 95 kameleontlack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Golf 3 95 kameleontlack

de din talan de som sett bilen vet, vill ha den eller inte, ja förklara varför den va avställd,
    och varför man va tvungen knuffa i gång den, big deal för de prise, och har även förklara skicke vad e problem,?
    moderador kanske kan radera de här inlägget nu tack,
    mvh micke,

Comment

Originally posted by Digital_designs_golf3 View Post
      de din talan de som sett bilen vet, vill ha den eller inte, ja förklara varför den va avställd,
      och varför man va tvungen knuffa i gång den, big deal för de prise, och har även förklara skicke vad e problem,?
      moderador kanske kan radera de här inlägget nu tack,
      mvh micke,

Nej du, jag har faktiskt inte fått någon vettig förklaring till varför man måste knuffa igång bilen. Jag vet vad som är fel på den förvisso efter mycket om och men, även om din förklaring är aningen luddig. När jag är intresserad av en bil vill jag ha raka ärliga svar från början. Inte att det dyker upp saker som är fel vartefter trots att jag frågat från början. Då ringer mina varningsklockor iallafall.

Och ett krav för att jag skulle vara intresserad av att köpa bilen för 15000 kr var att den var skattad och besiktad. Detta för att vi ska kunna köra hem den lagligt.
      Last edited by DSProtection; December 1, 2009, 10:43.

Comment

Men det är lugnt, jag raderar inlägget själv.

Men påstå inte att någon dragit sig ur en affär som var långt ifrån klar. Att man är intresserad av en bil innebär inte att man köper den. Och man vill ha ordentliga svar på sina frågor om en bil man är intresserad av.

Comment

fick du inte de här tex,

ok så ligger til så, nä de va så fick soppa torsk så ja va tvungen rulla in bilen till kanten, och rulla på start motorn så de e de som e fel, som ja ska byta
          om du ger mig 1 vecka måste ha tag i polarn som hjälper mig,

mvh micke,

anars e bilen kanon skick,

Comment

Originally posted by Digital_designs_golf3 View Post
            fick du inte de här tex,

ok så ligger til så, nä de va så fick soppa torsk så ja va tvungen rulla in bilen till kanten, och rulla på start motorn så de e de som e fel, som ja ska byta
            om du ger mig 1 vecka måste ha tag i polarn som hjälper mig,

mvh micke,

anars e bilen kanon skick,
            Jo, som sagt efter mycket om och men så fick jag veta att det fanns fel på bilen. Men det är skit i samma.
            Jag var intresserad av din bil från början, men började ana ugglor i mossen efter vår pm konversation. Min fru ska ha en bil till och från jobbet så den måste vara skattad och besiktad och det är inte din. Så då är jag inte intresserad. Men jag har aldrig heller sagt att jag ska köpa den. Däremot var jag intresserad av den från början. Men är det inte längre. Så det finns liksom inget mer att diskutera. Lycka till med dina bilaffärer.
            MVH/Danne

Comment

Working...
            X