Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spela snorhögt i en Sedan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

    Fast TS har ju en BMW och dom är ju inte direkt kända för att vara slöa
    Hopp, ska man göra nu då?

    Comment


    • #17
      Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

      Min bil är slö som ett as. 1.8l motor på 13-1400 kg. Hehe.

      Farmor: tror nog det funkar bättre om du tätar 100% tätt så du inte får akustisk kortis. Ska nog prova denna iden i alla fall

      Comment


      • #18
        Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

        Men fy skäms har du en BMW med fyra Ja kapa hatthyllan kanske är en idé, värt ett försök
        BMW E38 740
        BMW M5 -01
        bilradiohuset.se
        SM-guld 2012

        Comment


        • #19
          Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

          Jag är sparsam pengarna sprutar ju inte in på kontot direkt, och bilen var billig.

          Comment


          • #20
            Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

            Okej.. nu är jag jävligt jävligt förbannad!

            jobbat natten, kl 17-05. kommer till bilen och nån jävel har slagit in rutan, rensat bilen på högtalare, stereo, steg, basar m.m. till och med mitt sunkiga orginalbatteri har dom stulit, så jag fick ringa en polare som fick skjutsa mig hem.

            suget på att bygga bilstereo har inte varit på topp, men var på väg upp igen, men nu efter det här kommer jag nog aldrig mer bygga bilstereo igen. så jävla less på inbrott nu.

            Comment


            • #21
              Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

              Tråkigt
              Lider med dig!
              Hade sett fram emot några fler spela högt sedaner där ute.

              I denna tråd http://www.garaget.org/forum/viewtop...?id=161982&p=2 finns det iaf några bilder som naught-tee postat på ett sedan bygge, bmw desutom. Vet inte vad det spelar för spl men han kanske kikar in hit och berättar.

              Comment


              • #22
                Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

                Sjukt tråkigt, va för grejer var det du blev av med?
                BMW E38 740
                BMW M5 -01
                bilradiohuset.se
                SM-guld 2012

                Comment


                • #23
                  Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

                  Det var inga värsting grejer, men blev iaf av med en Lava stereo av okänd modell, en låda med 2st mutant xxx 10", ett mutant xxx 1500, ett par gas 6.5or och gas 6x9or. dom stal även mitt gamla sunkiga batteri, ett helt vanligt orginalbatteri som satt under huven. dumma jävlar..

                  men å andra sidan, där jag ställer bilen är helt öde på nätterna förutom vi chaufförer som kommer o går nån gång ibland, och det är i Trollhättans ghetto, så det var väl inte så konstigt direkt.. men jobbigt att behöva byta en ruta och köpa ett nytt batteri..

                  Comment


                  • #24
                    Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

                    Originally posted by Extra Kim View Post
                    Ja Anders 850 skulle gå i SuperStreet om han körde dB Dragracing.
                    Han har kapat ur golvet i skuffen och gjort en större batterilåda, han har inget baksäte (två sportstolar sitter där istället) och jag tror även hatthyllan är borta.

                    hatthyllan är kvar ...
                    TEAM BERGET

                    Comment


                    • #25
                      Re: Spela snorhögt i en Sedan ?

                      Vet inte om det e här ellerom det va här jag skrev det förut. Men de gången jag har kommit på idiotin med att bygga spl bygge i en sedan (volvo 240/740 samt bmw e30) Så har jag bultat lådan i ryggstödet och gjort hål i ryggstödet och monterat basarna från cupe hållet och portarna i hatthyllan. Bara att se till å få det ordentligt tätt runt lådan så att allt inte läcker ut i bagagen (tänk dig herr nilssons låda fast med ryggstödsplåten kvar) Visst har väll inte spelat så in i helvete högt men ca 150db med gamla TL:et och mediokra prylar...

                      Comment

                      Working...
                      X