satsa på att bygga front sub om du vill ha en dåld montering skulle jag satsa på ead 2 tumare ibrädan och ett par mid basar i döraran dela dom aktivt sen går det att hitta bra 4 å 5 kanals steg beg ead hittar du på brl trollhättan
Givetvis skall du satsa på €1500, vem vet... den kanske finns redan 2012 :-), om inte har du en grundplåt att stå på när du bygger vidare.
*host*
Nu finns 15K (1500€) redan på internationell nivå enligt Emmanet.com.
Iaf under Entry-parasollen.
Under Exp är det 2000€ som gäller. http://www.emmanet.com/download/categories2011.pdf
Har jag fel?
Nackdelen är just att det inte körs/har körts Entry som det var tänkt....så det blir lite svårt med den biten :S
Är också lite sugen på att pröva att tävla lite, gjorde ett försök i rookie 15000 för 10år sen men det är väl preskiberat nu hoppas jag
En liten fråga bara, hur gör man om man vill använda original-HU? Vad räknar man för pris på den eller är det helt kört att använda original? Tänkte fixa tidskomp mm via en processor.
Är också lite sugen på att pröva att tävla lite, gjorde ett försök i rookie 15000 för 10år sen men det är väl preskiberat nu hoppas jag
En liten fråga bara, hur gör man om man vill använda original-HU? Vad räknar man för pris på den eller är det helt kört att använda original? Tänkte fixa tidskomp mm via en processor.
Saxat från regelboken för de senaste säsongerna:
"If a competitor decides to use the factory installed, original source unit, a value of 200€ for a CD-Tuner
/ 500€ for a Moniceiver/DVD-Player will be calculated and added up together with the rest of the
components to the total system price."
Så ungefär 2K för en org-CD och 5K för en org-DVD/Nav....
Comment