Announcement

Collapse
No announcement yet.

Köpråd, HU.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Köpråd, HU.

Som sagt, ska investera i en ny HU då man tänkt börja satsa på lite värre grejer.

Vilken/Vilka HU's kan ni mer erfarna rekommendera?
    Har själv funderat på Kenwoods KDC-6047U. Eller KDC-BT61U.

http://nardik.se/produkt/KDC-6047U
    http://nardik.se/produkt/KENWOOD_KDC-BT61U

Men vad jag kan läsa mig till så verkar de inte vara nån skillnad i justerings möjligheter?

Så vad skulle ni annars tycka man ska satsa på för något? Är dessa värd att investera i då man ändå ska göra ett sq bygge?

Nyss blivit medlem och måste säga att detta forum verkar riktigt trevligt åh finns mycke att läsa om.
    Tack på förhand.

Re: Köpråd, HU.

Välkommen hit!

Berätta lite mer om dina planer så får du bättre rekommendationer. Vad har du för bil, budget, mål med ljudet etc.

Vad menar du med "värda i att investera i", menar du så länge tills du hittar något bättre eller...? Justeringsmöjligheter följer för det mesta prisnivån.
    // Gurra
    BMW 530 med Alpine F1, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX

Comment

Har en golf fyra.
      Planerna är:
      3st 6,5" focal polyglass i varje framdörr.
      2st i varje bakdörr.
      2st gz 8" i bagaget.
      (kanske en front sub med en gz 8")

Mutant Acsension steg till både högtalarna och basarna.

Detta är då grundsetupen. Får se vad mer man kan investera i under hösten/vintern.
      Budget har jag inte bestämt än, får väl se vart allt landar då man är klar.

Mål med ljudet är så bra kvalité som möjligt och se bra ut. Sen om de går åh få i tävlingsnivå eller ej, de får tiden utvisa.
      Last edited by PontusA; August 15, 2011, 10:56.

Comment

Skulle tro att båda dom enheterna som du tittat på duger bra, bara att bestämma om du vill ha bluetooth eller inte.
        Mitt projekt: Volvo V60
        BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

När jag hade 6047 maskinen var jag väldigt nöjd med både ljud och funktioner. Får mycket maskin för lite pengar
          Beemer med enkel installation

Comment

Låter riktigt bra, blir att investera i en 6047u då!

Mod kan låsa/plocka bort tråd.

Comment

Working...
            X