Announcement

Collapse
No announcement yet.

Förbättra ljudet i en gammal 740

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Förbättra ljudet i en gammal 740

    Hej, har en 740 med mds 5,25 (vet inte vad dom heter men det e blå envägshögtalare som jag driver med en alpine cda-9855r. Det låter nog bättre med orginal-högtalarna och bandaren från fabrik. Det går inte dra på nått vidare på sterion innan det börjar slå igenom eller vad man ska säga. E det högtalarna som är det troliga problemet eller måste jag dämpa dörren med någon typ av dämpmattor? Ska tillägga att högtalarna sitter i orginalhålen i frammdörrarna.

  • #2
    Re: Förbättra ljudet i en gammal 740

    Byt högtalare! köpte några sådana på profab när dom reades ut för runt hundringen bara som kul grej, de var inte spec kul och jag kasta iväg dom
    RE, DD, Pioneer

    Comment


    • #3
      Re: Förbättra ljudet i en gammal 740

      Säger som Snow byt högtalare och skaffa ett slutsteg

      Comment

      Working...
      X