Hej, har en 740 med mds 5,25 (vet inte vad dom heter men det e blå envägshögtalare som jag driver med en alpine cda-9855r. Det låter nog bättre med orginal-högtalarna och bandaren från fabrik. Det går inte dra på nått vidare på sterion innan det börjar slå igenom eller vad man ska säga. E det högtalarna som är det troliga problemet eller måste jag dämpa dörren med någon typ av dämpmattor? Ska tillägga att högtalarna sitter i orginalhålen i frammdörrarna.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Förbättra ljudet i en gammal 740
Collapse
X

Comment