Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDT vs Amega

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: cdt vs amega

Originally posted by micke999 View Post
    vart nånstans???
    info@mmaudio.se

Comment

??vad är felet nu då??menar du att inte cdt är dyrare än amega?sånafall kan du ta hem åt mig
      Han menar att om du vill kunna jämföra vad en produkt med pris i dollar skulle kosta i Sverige, så tar du dollarpriset och multiplicerar med 10, inte växlingskursen som är runt 7!

/Jonas
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Originally posted by jonash View Post
        Han menar att om du vill kunna jämföra vad en produkt med pris i dollar skulle kosta i Sverige, så tar du dollarpriset och multiplicerar med 10, inte växlingskursen som är runt 7!

/Jonas
        har jag sagt att jag jämnför växlingskursen?kanske inte framkom i mitt inlägg men meningen va att få fram att cdt va rätt mycke dyrare.

men kan man köpa cdt es 2väg hos bilstereohörnan för 4800kr så ja då är de ju bara 300kr som skiljer jag räknade ju som vanligt om man ska importera själv på 10kr/dollarn och då är de ju 8 respektive 10k de handlar om

jag gillar inte att importera själv därav att jag inte har några cdt i min bil!!!!!
        saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

har jag sagt att jag jämnför växlingskursen?kanske inte framkom i mitt inlägg men meningen va att få fram att cdt va rätt mycke dyrare.

men kan man köpa cdt es 2väg hos bilstereohörnan för 4800kr så ja då är de ju bara 300kr som skiljer jag räknade ju som vanligt om man ska importera själv på 10kr/dollarn och då är de ju 8 respektive 10k de handlar om

jag gillar inte att importera själv därav att jag inte har några cdt i min bil!!!!!
          Okej! Då missuppfattade åtminstone jag dig.
          SM-guld 2007 och 2008.
          Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Originally posted by jonash View Post
            Okej! Då missuppfattade åtminstone jag dig.
            verkar vara en röd tråd inte ovanligt att jag uttrycker mig feleller ja tänker en sak men de misstolkas
            saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Working...
            X