Announcement
Collapse
No announcement yet.
CDT vs Amega
Collapse
X
-
Re: cdt vs amega
Han menar att om du vill kunna jämföra vad en produkt med pris i dollar skulle kosta i Sverige, så tar du dollarpriset och multiplicerar med 10, inte växlingskursen som är runt 7!Originally posted by micke999 View Post??vad är felet nu då??menar du att inte cdt är dyrare än amega?sånafall kan du ta hem åt mig
/JonasSM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
har jag sagt att jag jämnför växlingskursen?kanske inte framkom i mitt inlägg men meningen va att få fram att cdt va rätt mycke dyrare.Originally posted by jonash View PostHan menar att om du vill kunna jämföra vad en produkt med pris i dollar skulle kosta i Sverige, så tar du dollarpriset och multiplicerar med 10, inte växlingskursen som är runt 7!
/Jonas
men kan man köpa cdt es 2väg hos bilstereohörnan för 4800kr så ja då är de ju bara 300kr som skiljer jag räknade ju som vanligt om man ska importera själv på 10kr/dollarn och då är de ju 8 respektive 10k de handlar om
jag gillar inte att importera själv därav att jag inte har några cdt i min bil!!!!!
Comment
-
Okej! Då missuppfattade åtminstone jag dig.Originally posted by micke999 View Posthar jag sagt att jag jämnför växlingskursen?kanske inte framkom i mitt inlägg men meningen va att få fram att cdt va rätt mycke dyrare.
men kan man köpa cdt es 2väg hos bilstereohörnan för 4800kr så ja då är de ju bara 300kr som skiljer jag räknade ju som vanligt om man ska importera själv på 10kr/dollarn och då är de ju 8 respektive 10k de handlar om
jag gillar inte att importera själv därav att jag inte har några cdt i min bil!!!!!SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
verkar vara en röd tråd inte ovanligt att jag uttrycker mig felOriginally posted by jonash View PostOkej! Då missuppfattade åtminstone jag dig.
eller ja tänker en sak men de misstolkas
Comment

Comment