Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dls Genesis 5ch startar ej.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dls Genesis 5ch startar ej.

Hej!

Köpte precis ett DLS Genesis 5ch av Ned här på forumet. Får tyvärr inte steget att starta.

Har kopplat det till mitt nätaggregat ink. remote men icke, måste någon lågnivå eller högtalare vara inkopplat för att det ska starta?
    Känns aningen pinsamt att fråga detta, men har aldrig varit med om liknande.

/ Alexander
    Last edited by speeds_; May 3, 2011, 12:56.

Re: Dls Genesis 5ch startar ej.

Edit:Hittade felet, steget är trasigt.. tråkigt när folk inte är ärliga när dom säljer saker.... Får helt enkelt laga det!

/A
    Last edited by speeds_; May 3, 2011, 13:35.

Comment

Vad var felet då?
      Tråkigt att köpa något som sägs vara okej, men inte är det.

Comment

Det steget köpte jag förra året av Ned (rättare sagt, skulle ha köpt),då tjöt det om steget,ett högfrekvent ljud.

Så jag skickade tillbaka det till honom.

Steget funkade då,när jag skulle köpa det,men jag tyckte det kändes oroväckande med det tjutande ljudet från steget,så därför avbröt jag köpet.
        Last edited by Välljudsfantast; May 3, 2011, 16:05.

Comment

Originally posted by Slarvar View Post
          Vad var felet då?
          Tråkigt att köpa något som sägs vara okej, men inte är det.
          Ja det är ju de.... Säkringshållaren var söndertryckt från kretskortet. Sedan var steget lagat tidigare märkte jag...
          Originally posted by Välljudsfantast View Post
          Det steget köpte jag förra året av Ned (rättare sagt, skulle ha köpt),då tjöt det om steget,ett högfrekvent ljud.

Så jag skickade tillbaka det till honom.

Steget funkade då,när jag skulle köpa det,men jag tyckte det kändes oroväckande med det tjutande ljudet från steget,så därför avbröt jag köpet.
          Ja jag såg ett kvitto på ett köp! Ja han svarar då inte mig, hoppas han ger mig pengarna tillbaka för detta. Annars blir det en polisanmälan..

/A

Comment

Fick du ordning på affären med säljaren?

Comment

Nej han påstod att det var helt när han skickade det, lagade iof steget själv men tycker det är mysko ändå.

Comment

Working...
              X