Announcement

Collapse
No announcement yet.

lådvolym

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lådvolym

    Hej ska hjälpa en kompis att bygga låda till sina basar men ingen aning om hur stor den bör vara eller om den funkar bäst i portad eller sluten?

    är 2st cdt cl-1215





    den högra spalten är för 12an

    nån som har någon aning?
    saab 9000 pioneer-

    www.garaget.org/micke999

  • #2
    Re: lådvolym

    Ingen aning om vad din kompis har för bil eller vill ha för ljud, så det försvårar ju saken....

    Men sluten låda helt klart.

    45 liter + bas ger en partykaraktär.

    60 liter + bas för hifi med djup.
    /tycker Erik.

    Comment


    • #3
      Re: lådvolym

      ska sitta i en kombi så långt är de klart antagligen en e39

      låter som 60l är de som han vill ha för han vill ha välljud

      ska man räkna 3l för basen?
      saab 9000 pioneer-

      www.garaget.org/micke999

      Comment

      Working...
      X