Söker någon som är intresserad av att testa Incriminator Audio för tävlingsbruk! Söker en eller två bilar som skulle kunna vara intresserad av att köra vår SQ bas, finns i stolekar 12" och 15". Mer finns att läsa om basen här!
http://www.bilstereoonline.se/index...._id=6&Itemid=2
Vad kräver vi av dig?
Ska tävla aktivt
Reklam på bilen, kommer inte vara något stort!
Snygg bil är ett +
Vad får du av oss!
Basar till ett otroligt bra pris!
Chansen att testa något nytt!
Skicka PM för mer info!
http://www.bilstereoonline.se/index...._id=6&Itemid=2
Vad kräver vi av dig?
Ska tävla aktivt
Reklam på bilen, kommer inte vara något stort!
Snygg bil är ett +
Vad får du av oss!
Basar till ett otroligt bra pris!
Chansen att testa något nytt!
Skicka PM för mer info!


men tror ej du vill sponsra en 15 årig kille då fast jag hade senare tänkt bygga en bil med 2 basar som gör över 160db
Comment