Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine PMX-F640

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine PMX-F640

    Hej! Någon åsikt om dessa? Tänkte driva ett framkitsytem, antingen bryggat till 2 kanals med passiv delning eller 4 kanals med aktiv delning i min pxa-100.. ett annat alternativ är att brygga till 6,5"arna och köra förstärkarna i min 117r till diskanterna..

    Är det ett bra slutsteg?,och hur tror ni man skulle dela/sätta upp det? Har just nu ett ganska billigt hopplock av mds/focus acoustics kit som jag ska försöka skrämma liv i men byter upp mej om jag inte blir nöjd

    Tack!

  • #2
    Re: Alpine PMX-F640

    Originally posted by Osse
    Hej! Någon åsikt om dessa? Tänkte driva ett framkitsytem, antingen bryggat till 2 kanals med passiv delning eller 4 kanals med aktiv delning i min pxa-100.. ett annat alternativ är att brygga till 6,5"arna och köra förstärkarna i min 117r till diskanterna..

    Är det ett bra slutsteg?,och hur tror ni man skulle dela/sätta upp det? Har just nu ett ganska billigt hopplock av mds/focus acoustics kit som jag ska försöka skrämma liv i men byter upp mej om jag inte blir nöjd

    Tack!
    Hej
    Det är absolut bra slutsteg, fast jag hade nog kört aktiv delning istället för passiv då du kan leka lite med delningarna då. Det steget kommer allt skrämma upp ditt framsystem.
    Kika in HÄR för lite alternativ.
    sigpic


    Jobbar På TAM Täby Air Maintenance
    samt sköter webbutiken www.pmshopen.se åt PM-Shopen

    Comment

    Working...
    X