Tjoho!
Har en liten fundering, i regelboken står det ju att man måste säkra upp efter varje förminskning av strömkabeln.
Men om man har 50mm2 från batteriet avsäkrat med 200A och delar upp denna till två stycken 50mm2 kabel med till exempel en sån här http://blekingebilradio.se/product.h...ategory_id=224 måste man då avsäkra dessa två kablar också?
Mvh /Erik
Har en liten fundering, i regelboken står det ju att man måste säkra upp efter varje förminskning av strömkabeln.
Men om man har 50mm2 från batteriet avsäkrat med 200A och delar upp denna till två stycken 50mm2 kabel med till exempel en sån här http://blekingebilradio.se/product.h...ategory_id=224 måste man då avsäkra dessa två kablar också?
Mvh /Erik

Comment