Announcement

Collapse
No announcement yet.

PXA-H700

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PXA-H700

    Var först lite orolig när jag fått tag på en att man inte kunde få knapparna gröna (som på 9855R:an och resten av belysningen i 9-3an) Men sen hittade jag i manualen att man ska hålla inne DISP i 2sek för att byta från blå till grön, men det fungerar inte.. Någon som varit med om detta eller vet vad jag gör för fel?
    Attached Files

  • #2
    Re: PXA-H700

    Blå? Då är det en 701 du har och inte en 700. Den har endast blå tyvärr, men rux-c700 kan byta mellan röd och grön.
    /tycker Erik.

    Comment


    • #3
      Re: PXA-H700

      Originally posted by Robsarve View Post
      Blå? Då är det en 701 du har och inte en 700. Den har endast blå tyvärr, men rux-c700 kan byta mellan röd och grön.
      Det är en 700:a jag har och nu är knapparna blåa (och inte röda?). i manualen (OM PXA-H700) (sid 29) står det

      {
      Switching the color of the illumination
      The color of the PXA-H700’s switch illumination
      can be changed.
      1 Press and hold the DISP button for at least 2
      seconds and select the desired color.
      Select green or amber.
      }

      men jag får inget val om att välja grön när jag håller innne DISP.. ?
      Last edited by electronaut; May 5, 2012, 12:59.

      Comment


      • #4
        Re: PXA-H700

        Green och amber = välj grön eller bärnsten (rödljusbrun). Inte blå. Om du skall kunna byta färg på din kontroller så måste den vara märkt rux-c700, annars har du kontrollpanelen från en pxa-h701. Den funkar bra med boxen pxa-h700, men har endast blå belysning.
        /tycker Erik.

        Comment


        • #5
          Re: PXA-H700

          Originally posted by Robsarve View Post
          Green och amber = välj grön eller bärnsten (rödljusbrun). Inte blå. Om du skall kunna byta färg på din kontroller så måste den vara märkt rux-c700, annars har du kontrollpanelen från en pxa-h701. Den funkar bra med boxen pxa-h700, men har endast blå belysning.
          blir vär till att ta fram skruvmejslarna och lödkolven då och se om man kan byta lysdioderna till gröna

          Comment


          • #6
            Re: PXA-H700

            Det står ju PXA-H700 på RUXen i bilden iaf, så då ska grön belysning finnas.
            Mitt projekt: Volvo V60
            BRL - B2 & Dayton

            More to come...

            Comment


            • #7
              Re: PXA-H700

              Originally posted by electronaut View Post
              blir vär till att ta fram skruvmejslarna och lödkolven då och se om man kan byta lysdioderna till gröna
              Kanske någon som redan gjort det, fast då åt andra hållet.
              Vis vobiscum sit!

              Comment


              • #8
                Re: PXA-H700

                Originally posted by ChriZtoffer View Post
                Det står ju PXA-H700 på RUXen i bilden iaf, så då ska grön belysning finnas.
                Ja det gör ju det, men inte om det är en RUX-C700/701. Hur kan man se vilken av kontrollpanelerna man har? Mer än på att knapparna är blåa då..

                Comment


                • #9
                  Re: PXA-H700

                  Jag har en rux-701 och kan byta färg mellan grön o röd! Men vill ha blå, så om din fungerar till pxa-701 kan vi byta!

                  Comment


                  • #10
                    Re: PXA-H700

                    Originally posted by Magnus View Post
                    Jag har en rux-701 och kan byta färg mellan grön o röd! Men vill ha blå, så om din fungerar till pxa-701 kan vi byta!
                    Ja de är väl utbytbara åt bägge hållen vad jag har förstått iaf?
                    Ja det skulle vi ju kunna göra isf.

                    Comment


                    • #11
                      Re: PXA-H700

                      Blå belysning på 700/701 rux er amerikansk utgave, europeisk utgave har rød eller grønn...
                      Pioneer Mosconi Scan Speak

                      Comment

                      Working...
                      X