Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tendenza / Panda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Tendenza / Panda

    Har ni kul när ni tävlar i dBdrag?
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

    Comment


    • #47
      Re: Tendenza / Panda

      De som tävlar har.

      Övriga kan jag ej svara för.

      Denna tråd borde rensas så att det blir den projekttråd det skulle vara.
      Roger Edvinsson
      Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
      helst på saker av kolfiber :-)

      Comment


      • #48
        Re: Tendenza / Panda

        Originally posted by JALLE View Post
        De som tävlar har.

        Övriga kan jag ej svara för.

        Denna tråd borde rensas så att det blir den projekttråd det skulle vara.
        Håller med.

        Jag är ju sådär lagom insatt i dBdrag tävlandet. Jag kan inte sådär jättemycket om det. Jag vet vad det går ut på. Jag känner igen en hel del ansikten. Jag pratar med några utav dem. Och det kan ju vara så att de tänker "jaha, nu kommer den där SQ tomten igen, jaja, han fattar ändå inget" och så pratar dem med mig. Glatt vill jag tillägga. Typ Tendenza, Elvis, DD Thomas, Dreddan. Aldrig några sura miner.

        Och så ser man en del av det som skrivs här. I ljuset av vad jag upplever på tävlingen och det jag ser här så fattar jag ingenting.

        Hursomhelst, grattis till Tendenza, köpt bil eller ej. Jag skiter i vilket, "teamet" / gänget åstadkom nåt bra. Själv hymlar jag inte en sekund med att instrumentbrädan i min SEAT är alla copyrights till Patrik Skogholm. Resten av bygget är mitt. Men jag är precis lika mycket Svensk mästare 2 år i rad för det.

        Njut av guldet Ronny och skit i det andra!
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

        Comment


        • #49
          Re: Tendenza / Panda

          Grattis Grattis Grattis Grattis
          Team dB Akuten

          2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

          Comment


          • #50
            Re: Tendenza / Panda

            Originally posted by jonash View Post
            Håller med.

            Jag är ju sådär lagom insatt i dBdrag tävlandet. Jag kan inte sådär jättemycket om det. Jag vet vad det går ut på. Jag känner igen en hel del ansikten. Jag pratar med några utav dem. Och det kan ju vara så att de tänker "jaha, nu kommer den där SQ tomten igen, jaja, han fattar ändå inget" och så pratar dem med mig. Glatt vill jag tillägga. Typ Tendenza, Elvis, DD Thomas, Dreddan. Aldrig några sura miner.

            Och så ser man en del av det som skrivs här. I ljuset av vad jag upplever på tävlingen och det jag ser här så fattar jag ingenting.

            Hursomhelst, grattis till Tendenza, köpt bil eller ej. Jag skiter i vilket, "teamet" / gänget åstadkom nåt bra. Själv hymlar jag inte en sekund med att instrumentbrädan i min SEAT är alla copyrights till Patrik Skogholm. Resten av bygget är mitt. Men jag är precis lika mycket Svensk mästare 2 år i rad för det.

            Njut av guldet Ronny och skit i det andra!
            Nu låter det kanske som Jonas och jag dunkar varandra i ryggen men det struntar jag i om någon tycker!

            Jonas och jag har aldrig träffats!
            Än, är väl bäst att tillägga!

            Bra författat hur som helst!
            Se för fan till att ha kul! Det är en order!
            sigpic

            What does not kill you, simply makes you.........stranger.

            Comment


            • #51
              Re: Tendenza / Panda

              a varför ens lägga sig i ni kör inte samma klass ens, va ja vet,

              Comment


              • #52
                Re: Tendenza / Panda

                Som sagt, allt det här har blivit en stor höna av en liten fjäder. En hel*etes massa missuppfattningar helt enkelt. Jag personligen kommer sluta skriva här då det inte uppskattas att ha synpunkter på något. Jag vill inte ha ett nytt Lazzat styrt av ett imperium...

                Comment


                • #53
                  Re: Tendenza / Panda

                  Originally posted by Digital_designs_golf3 View Post
                  a varför ens lägga sig i ni kör inte samma klass ens, va ja vet,
                  Jag kan vara en ganska kontroversiell typ, det lovar jag!

                  Envis som synden!

                  Riktigt elak till och med när det behövs!

                  Jag lägger heller inte fingrarna emellan!

                  Och jag lägger mig i och bryr mig när sådan pajkastning och påhopp sker som det gör här!

                  Ibland kanske en moderator skulle gå in och sudda lite på mina inlägg också!

                  Och nu är det definitivt ett tillfälle för en moderator att tänka till lite!

                  Så lägg ner det där om att vi inte ska bry oss, för det gör vi oavsett vad du tycker!
                  sigpic

                  What does not kill you, simply makes you.........stranger.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Tendenza / Panda

                    Originally posted by Andreas.F View Post
                    Som sagt, allt det här har blivit en stor höna av en liten fjäder. En hel*etes massa missuppfattningar helt enkelt. Jag personligen kommer sluta skriva här då det inte uppskattas att ha synpunkter på något. Jag vill inte ha ett nytt Lazzat styrt av ett imperium...
                    Det tror inte jag du får heller, och jag inser mycket väl vad du försöker säga. Och du har en viss poäng i det. Det kan jag hålla med om.

                    Men at the end of the day så är det deltagaren och hans / hennes bil som segrar, hur den sen tog sig till 1a platsen är fullständigt ointressant så länge man följde reglementet.

                    Jag själv började min tävlingskarriär typ 1994, och det gick käpprakt från start. Och visst var det lite trist att se dem som fick massor av hjälp med allt stå högre upp i resultatlistan. Så, vad gör man då? Jag valde att skaffa så mycket info, hjälp, samarbete som jag kunde då, vilket till 99.5% var Robsarve här på forumet. Jag kunde ha grinat och lagt av. Men det var liksom inte min grej riktigt. Hornen är väl för stora

                    Jag kan tycka att det absolut kan finnas en högre nivå utav belåtenhet om man gjort allt helt själv, men man får samtidigt försöka vara lite smart i processen. Och, när nivån är såpass som den är, så är det nog bara dumt att inte försöka ta så mycket "genvägar" man kan genom att studera och kanske kopiera i nån mån, och skaffa så mycket bra hjälp man kan.

                    Och jag kan säga att när man väl står där på pallen som jag gjort några gånger nu, så är känslan rätt obeskrivligt bra, oavsett om man fått hjälp. MEN, det är precis lika stor känsla att få se nån man stöttat, hjälpt, svettats och spill blod med tillsammans vinna eller prestera bra.

                    Herregud, jag grinade båda gångerna som J:son vann Best of Sound. Och då menar jag inte att jag grinade för att han slog mig
                    SM-guld 2007 och 2008.
                    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                    Comment


                    • #55
                      Re: Tendenza / Panda

                      Originally posted by PhoenixG View Post
                      Jag kan vara en ganska kontroversiell typ, det lovar jag!

                      Envis som synden!

                      Riktigt elak till och med när det behövs!

                      Jag lägger heller inte fingrarna emellan!

                      Och jag lägger mig i och bryr mig när sådan pajkastning och påhopp sker som det gör här!

                      Ibland kanske en moderator skulle gå in och sudda lite på mina inlägg också!

                      Och nu är det definitivt ett tillfälle för en moderator att tänka till lite!

                      Så lägg ner det där om att vi inte ska bry oss, för det gör vi oavsett vad du tycker!
                      PG, jag tror det syftades på att Andreas eller vem det nu var inte ens tävlade i samma klass som Tendenza....
                      SM-guld 2007 och 2008.
                      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                      Comment


                      • #56
                        Re: Tendenza / Panda

                        Originally posted by jonash View Post
                        PG, jag tror det syftades på att Andreas eller vem det nu var inte ens tävlade i samma klass som Tendenza....
                        Ja i sådana fall måste jag be om ursäkt till DDG3!

                        Visst ja, jag tävlar inte.........än!

                        Förlåt, det gick inte fram till tröga mig!

                        Jag har haft mycket på jobbet! Det skyller jag på i alla fall!

                        Det jag skrev står jag i alla fall för!

                        Snälla, snälla ha kul och gläds åt varandras framgångar!

                        Och Andreas! Sluta inte att skriva!

                        Narrjäveln!
                        Last edited by PhoenixG; August 31, 2009, 16:50.
                        sigpic

                        What does not kill you, simply makes you.........stranger.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Tendenza / Panda

                          Tack till alla som har stöttat mig och hjälpt mig med allt!!

                          Och ett stort tack till alla er som grattat mig till min vinnst i Street C som är min klass jag tävlade i..

                          Det är det som gör det kul att tävla

                          Comment


                          • #58
                            Re: Tendenza / Panda

                            Jag glädjs över att Ronny spelar så högt, roligt att Sverige visar framfötterna i detta.

                            Men anledningen till att jag känner mig besviken är att allt "hat" riktas mot just mig, om avundsjuka osv när jag inte skrivit ett dugg om det utan jag har bara ställt frågor till Ronny som ni kan läsa. Det är därför jag blev förbannad.

                            Samma klass? Svar:Nej så allt jag säger säger jag inte bara för att försöka dra ner hela den här sporten i träsket utan det är väl fritt att diskutera och fråga saker , eller lever jag i fel land för det?

                            Så se till att knäcka på WF nu and do us proud (Vilket du redan gjort genom att spela vrålhögt)

                            Over and out...

                            Comment


                            • #59
                              Re: Tendenza / Panda

                              Originally posted by Andreas.F View Post
                              Så se till att knäcka på WF nu and do us proud (Vilket du redan gjort genom att spela vrålhögt)

                              Over and out...
                              Grattis till ett grymt bra resultat!

                              Ang quoten ovanför: Team GCL har lirat 161.1 hittils så ronnie har lite att jobba med innan WF för att knäcka

                              Comment


                              • #60
                                Re: Tendenza / Panda

                                ja dom har ju de. men jag kommer inte att sattsa på dom i år. jag ska åka ner dit och göra mitt bästa och för att träffa alla som håller på med de vi gör det vill säga bilstereo

                                jag tror att detta kan bli en lärorik resa

                                Comment

                                Working...
                                X