Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tävling/Demo GOLF MK2.
Collapse
X
-
Re: Tävling/Demo GOLF MK2.
Idag ska jag och yeppe hämta en jävla massa mdf-skivor. 18mm till 30mm.
Får tacka hans svärfar för sponsringen
SM 2a, Street 2K 2015.
SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.
Comment
-
Dåligt med uppdateringar av mig men det är på gång!
Det är fan inte långt kvar till elmia nu, eller rättare sagt -jag har mer att göra än vad det finns tid och cash till:P
Det som händer just nu är att jag försöker få klart det sista med dörrsidorna och jag har börjat bonka och slå för att få plats med batterierna men det blir nog vinkelslip och hoppas på det bästa imorgon.
Jag har fortf. "inget" jobb och det behövs för att kunna fortsätta med detta, så är det något i skaraborg som hört om något jobb så säg gärna till mig. Skicka ett PM
Ny uppdatering med bilder bör komma upp under dagen!
btw! Mina nya goa skinnstolar är sålda igen pga att dom var för breda och mina dörrsidor bygger så pass att de tog i stolarna. Testade me GTI stolar istället för CL och det skillde ca 5,5cm från dörrsida till närmaste på stol så det får bli ett par gti stolar eller liknande istället! Men så är det!
Ha det bra sålänge.Last edited by Davidzzon; February 21, 2012, 04:04.SM 2a, Street 2K 2015.
Comment
-
Sitter mitt i frukosten här, sen åker jag ner! Bara höra av digOriginally posted by Rydenaren View PostOm du ska till garaget idag kan jag komma o hjälpa te lite, så kan vvi försöka få nått gjort
SM 2a, Street 2K 2015.
Comment
-
Just nu:
Råkade nog beställa basar igår äntligen
....
Annars då.. Fogskummar förfullt och slutför dörrsidorna inför flockning.
Nästa vecka blir det lite 12-timmars extrajobb och sen en sväng till sälen, så då blir det inte mycket gjort. Veckan efter det borde lådan vara på plats. Alla bitar utom baffel och port är utsågade =)
En annan tråkig sak. Ett av mina två T8002 som jag tänkt köra med har pajat, så nu är jag på jakt efter ett nytt. Någon som har eller vet någon som har ett så säg till direkt!!Last edited by Davidzzon; February 25, 2012, 21:27.SM 2a, Street 2K 2015.
Comment
-
Hur hårt har det pajat, kan inte Bäckman laga det?Originally posted by Davidzzon View PostJust nu:
Råkade nog beställa basar igår äntligen
....
Annars då.. Fogskummar förfullt och slutför dörrsidorna inför flockning.
Nästa vecka blir det lite 12-timmars extrajobb och sen en sväng till sälen, så då blir det inte mycket gjort. Veckan efter det borde lådan vara på plats. Alla bitar utom baffel och port är utsågade =)
En annan tråkig sak. Ett av mina två T8002 som jag tänkt köra med har pajat, så nu är jag på jakt efter ett nytt. Någon som har eller vet någon som har ett så säg till direkt!!
Comment
-
Det ligger hos honom nu. Om det ska gå att laga behöver jag ett reservdels steg..Originally posted by Kulan View PostHur hårt har det pajat, kan inte Bäckman laga det?SM 2a, Street 2K 2015.
Comment
-
-
-

Det er bare å skru opp.
Comment