Då Kim X & Björn ville få ut deras Astro, men inte hade tid att köra runt själva, så kom vi fram till att det är bättre att jag använder den istället för Expressen.
TACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE SM 1a i SuperStreet NW 2012. SM 1a i BassRace 149,9dB 2013. SM 1a i Extreme 2013. SM 2a i BassRace 149,9dB 2014. SM 1a i Extreme 2014. SM 1a i BassRace 149,9 2015. SM 1a i Extreme 2015. EM 2a i BassRace 149,9 2015. EM 3a i Extreme 3+ 2015.
Jag gillar faktiskt att bygga, men det är ganska korkat att ha ett bygge som Astron stående p.g.a tidsbrist och sen att lägga tid och pengar på Expressen.
Visst jag kommer förmodligen få höra att jag bara är en "Button pusher" och att det är tråkigt att jag kör en bil som jag inte har byggt själv. När jag & Cliff byggde Fiestan så var det folk som ansåg att det bygget var tråkigt p.g.a att vi hade sponsring...
Jag kan ta det, jag har varit med så pass länge inom detta att jag vet vad jag kan och vad jag inte kan. För min del så spelar det ingen roll om folk har negativa åsikter om detta.
Men det finns faktiskt en negativ del och det är just det att jag inte får bygga något, men det går att kompensera på andra sätt.
Riktigt kul att se en demobil komma ut och tävla.
Det är väl ändå skitsamma vem som byggt bilen, det är väl ändå rätt få som kan säga att de byggt hela installationen själv, skulle då vara robolop.
Det viktiga (enligt mig själv) är att man kommer ut och har skoj :-)
Comment