Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skoj bygge i Caddy pickupp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

    Så där !

    Skulle spela lite i morse när jag åkte till jobbet. Startade CD´n hörde hur fläkarna startade på stegen men inget ljud i framsystemet. Drog fram stolen och kollade på kicker steget som jag använder till framsystemet, det blinkade en text "Service". Aj aj vad kan nu detta vara montro? Steget trasigt så blir det inga basar har inte råd med det just nu =(

    Annars satt jag och räknade på lådor till 2st 18are förut idag. blir trångt med port men ska nog kunna få ut ca 850-900cm2 i port area. men är det för lite ?

    Comment


    • #47
      Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

      Originally posted by Coffa View Post
      Rackans va det poppa!!!

      Du får väl slänga på en Sundsvalls Lacken-dekal å säga åt Hans å Anders att sponsra med en hellack!!!

      Hälsa Lenny om han jobbar kvar!

      MVH
      Penzel
      SPONSORER

      MIN PLÅNBOK

      Comment


      • #48
        Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

        Originally posted by Penzel View Post
        Rackans va det poppa!!!

        Du får väl slänga på en Sundsvalls Lacken-dekal å säga åt Hans å Anders att sponsra med en hellack!!!

        Hälsa Lenny om han jobbar kvar!

        MVH
        Penzel
        Jodå han är kvar! Inte fan skulle dom sponsra på något. Vi som jobbar där får betala=)
        Last edited by Coffa; September 2, 2011, 18:46.

        Comment


        • #49
          Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

          Okej nu funkar steget igen . Kom hem efter jobbet och stoppade i Cd fronten och vart sjukt förvånad när framsystemet spelar igen. Har inte rört något och nu funkar det igen. se hur länge det funkar

          Comment


          • #50
            Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

            Originally posted by Coffa View Post
            Jodå han är kvar! Inte fan skulle dom sponsra på något. Vi som jobbar där får betala=)
            Haha...Ja, dom är fullskiten med pengar men dom är snål! Va kompanjon med dom i tre år så man vet ju

            Man får ta å göra ett studiebesök på S-valls Lacken nån gång framöver så får du dema lite!
            SPONSORER

            MIN PLÅNBOK

            Comment


            • #51
              Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

              =) Kan ju hålla med till viss del . har fått mycket hjälp av dom så ska igentligen inte klaga. Kom ner du så kan jag spela lite för dig. förvänta dig inte för mycket så märkvärdigt är det inte.

              Comment


              • #52
                Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

                Tanken var att köpa 2st 18 AQ som finns till salu här på forumet men nu går tyvär pengarna till annat ist. Blir till att betala 3st obetalda garage hyror som min min käre vänn sket i under 3 månader. Så nu får jag gå in och betala detta för annars är jag rädd att man står utan garage i vinter vilken skulle vara ett stort problem.

                Var in på AVD och provmätte idag efter jobbet igen på deras DB mätare från splmeter. Spelade 149,1 db som bäst musik med en öppen dörr på den mättaren skulle tro att det är ca 145 db på TL

                Hoppas han betalara så jag Får in nya basar i bilen snart.
                Last edited by Coffa; September 6, 2011, 17:31.

                Comment


                • #53
                  Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

                  I väntan på att det ska trilla in lite pengar så grejjade jag lite med lådan som sitter i idag och tycker själv att det vart bättre tryck i grejerna ska in och mäta imorgon igen se om jag har fel eller om det stämmer.

                  Jag har stagat upp porten så den inte flexar när jag spelar samt stagat topp och botten. limmat igen lite hål i kupen samt lite trixat lite med jord och ström så nu är det bättre kontakt

                  Comment


                  • #54
                    Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

                    Hoppas det löser sig med cashen btw, när vi provade splmeter och tl i polarens bil så visade splmeter 147,4 och tl 139,8.. hähä
                    SM 2a, Street 2K 2015.
                    SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
                    SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
                    SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

                      Originally posted by Davidzzon View Post
                      Hoppas det löser sig med cashen btw, när vi provade splmeter och tl i polarens bil så visade splmeter 147,4 och tl 139,8.. hähä

                      Jo jobbar hårt på få in lite pengar nu ... troligen så kanske det löser sig i helgen.

                      När jag provmätt med splmeter så har det diffat ca 3,5-4db mot TL så när jag mätte 148.6db på splmeter vart det 144,8 på TL

                      Var och provade splmeter idag igen och nu spelar jag högre än vad den klarar att visa fortfarande musik "Boombox (Datsik Remix)" den går till 150db så kanske spelar 145,5 på TL får se vad den visar ..

                      Comment


                      • #56
                        Re: Skoj bygge i Caddy pickupp

                        Så nu är man utan framsystem eller 2st 6,5or funkar fortfarande men 2st döda samt diskanterna är paj med.

                        nu söker jag 4st 6,5or ... har ni några liggandes?

                        Comment

                        Working...
                        X