Då var det dags att strax börja med mitt lilla bygge,
inte mitt första men det första som inte är för dunkadunka vi korvmojjen! :-)
bygget kommer att göras med nya arbetsmetoder för mig så jag får se hur det slutar!
Bilen är en som titteln förklarar en Volvo 945 -91 och ljudet kommer att bestå av följande:
I bilen: spelare pioneer av lite äldre model tillsvidare.
På hyllan: CDT HD4" troligen i a-stolpar ricktat mot lysningsposition.
På hyllan: CDT HD6,5" 6M monterat i dörrar.
Ej innhandlat: Subb: ej faststält då jag tänkte montera framsystemet för att därefter se om jag är nöjd.
På hyllan: Steg: PG m50, till 4" och diskant genom pasivt filter.
Audison SRX3 till 6,5" samt ev subb, kommer att bytas ur mot ett Pg m44 eller två Pg m50, kommer då att byta spelaren så att allt kan delas aktivt.
Kommer att ladda upp bilder när bygget kommit en bit påvägen! Motar gärna på kommentarer och tankar som kan förbättra det hela.
inte mitt första men det första som inte är för dunkadunka vi korvmojjen! :-)
bygget kommer att göras med nya arbetsmetoder för mig så jag får se hur det slutar!
Bilen är en som titteln förklarar en Volvo 945 -91 och ljudet kommer att bestå av följande:
I bilen: spelare pioneer av lite äldre model tillsvidare.
På hyllan: CDT HD4" troligen i a-stolpar ricktat mot lysningsposition.
På hyllan: CDT HD6,5" 6M monterat i dörrar.
Ej innhandlat: Subb: ej faststält då jag tänkte montera framsystemet för att därefter se om jag är nöjd.
På hyllan: Steg: PG m50, till 4" och diskant genom pasivt filter.
Audison SRX3 till 6,5" samt ev subb, kommer att bytas ur mot ett Pg m44 eller två Pg m50, kommer då att byta spelaren så att allt kan delas aktivt.
Kommer att ladda upp bilder när bygget kommit en bit påvägen! Motar gärna på kommentarer och tankar som kan förbättra det hela.

Comment