Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf II 1.2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Golf II 1.2

Bara att sätta fart, syns på lördag
    TACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE
    SM 1a i SuperStreet NW 2012.
    SM 1a i BassRace 149,9dB 2013.
    SM 1a i Extreme 2013.
    SM 2a i BassRace 149,9dB 2014.
    SM 1a i Extreme 2014.
    SM 1a i BassRace 149,9 2015.
    SM 1a i Extreme 2015.
    EM 2a i BassRace 149,9 2015.
    EM 3a i Extreme 3+ 2015.

Comment

Originally posted by Holm View Post
      På lördag är det "tävling" på BRL i Jönköping, meningen att bilen skulle vara klar tills dess... Men som alltid är det något som strular.

Skulle besikta tjejens bil (MIN merca kombi) Förra veckan, Dock kunde jag inte gå utan kryckor då, så jag fick avboka den tiden. Som tur är jobbar man som bilmekaniker, så jag tänkte att jag skulle försöka fjäska till mig en tid genom jobbet idag. Skulle funka, kunde dock få vänta lite tills dom hade en lucka.

Skulle bara hem till mor och far och byta hjul (ogillar 19" som skrapar i skärmarna), Då fick jag se att bromsbeläggen i fram va slut. Åka o köpa nya, hem och stressa ihop allt och åka och besikta. Tog bara 8 timmar sammanlagt. Pust.

Så om man ska bli klar med golfen tills på lördag, så blir det till att jobba på

Kommer mer bilder ikväll, om inte alla har ledsnat på halvtaskiga mobilbilder??
      Älskar besiktningsstress, man kan ha haft en tid bokad i flera månader, ändå så blir det alltid någonting man måste stressmeka i sista stund haha

Och bilder kan det aldrig bli nog av!

Comment

Originally posted by Svartstreck View Post
        Älskar besiktningsstress, man kan ha haft en tid bokad i flera månader, ändå så blir det alltid någonting man måste stressmeka i sista stund haha

Och bilder kan det aldrig bli nog av!
        Sant, får skylla på att jag har gått runt med gips ett par månader (dock brukar det vara samma sak varje år.. Skit kul när man har 6 bilar som ska besiktas)

Blev dåligt med bilder idag, Imorgon lovar jag bilder (blir visst idag)
        Ska kliva upp kl 6 och fortsätta bygga, så det nog dax för sängen snart..

Comment

Har byggt hela dagen, men det känns inte som jag kommer någon stans
          Blir inget tävlande för mig imorrn, får åka dit och kolla bara.

köpte 15 meter 50kvd kabel, sålde 7 meter för att jag va säker på att det skulle räcka med 8meter... men icke..

Lägger Ev, ut lite bilder ikväll. ska te ett par rediga groggar nu så jag slutar att deppa

Comment

Batterier ska tydligen sitta fast?? Tog en stund att göra, se ut som nått en herpes katt har släpat in, men det sitter fast!! 3 i röven o ett under huven.

J*vligt smart att vara efterklok.. Kunde ju ha vinklat sticksågen så det hade sett bättre ut.. är tätt, men fyllde på med lite fogskum bara för att jag gillar när det ser ju ut som h*lvete..

Drick lugnt!!!

Comment

vaknade kvart i 5 idag, så jag gick ut och byggde lite.. Fick ihop allt så jag kan åka ner och dra en burp på tävlingen iaf Mätte lite här hemma nyss och jag slog iaf mitt personbästa

Comment

kul att de spelar så pass.

men kan ju undra vad dina groggar innehåller om man tar sig upp så tidigt
                saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Originally posted by micke999 View Post
                  kul att de spelar så pass.

men kan ju undra vad dina groggar innehåller om man tar sig upp så tidigt

Kan ju säga att ja inte va allt för pigg men tjejen skulle upp o jobba då, så jag klev upp oxå.

149,3 med o labbad låda:P helt okej.

Får tacka alla "hjo bor" för en trevlig kväll, blev endel pilsner ikväll

PS: tror jag vann pris för fulaste bygget idag
                  Last edited by Holm; July 3, 2011, 03:45. Reason: skrev fel resultat :P

Comment

pris som pris hehe grattis till resultatet
                    saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Originally posted by micke999 View Post
                      pris som pris hehe grattis till resultatet
                      Tack

Fast jag fick inget pris men alla kollade in i skuffen o skrattade.(fattar inte varför)

Ska ut och ta ett kort på mitt "färdiga" bygge, när huvudvärken har släppt

Comment

Originally posted by Holm View Post
                        Tack

Fast jag fick inget pris men alla kollade in i skuffen o skrattade.(fattar inte varför)

Ska ut och ta ett kort på mitt "färdiga" bygge, när huvudvärken har släppt
                        brukar vara så när folk är avundsjuka för att dom inte själva kan bygga eller prestera =).

Bygget gillas starkt här iaf av det som visats

Comment

Känner mig inte så smart just nu :S Provspelade basen förut och såg att basen inte satt riktigt fast, den lyfter ca 2mm ifrån lådan...

Satte i islagsmuttrar, men insexbultarna jag har slutade gängorna för tidigt, så när jag trodde att jag drog åt basen, så va det bara gängorna som tog slut. hmm, får testa att byta imorgon så får vi se om det gör någon skillnad

Comment

Så duktig öka takta sista kvarta!
                            SM 2a, Street 2K 2015.
                            SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
                            SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
                            SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

Comment

Originally posted by Davidzzon View Post
                              Så duktig öka takta sista kvarta!
                              TidahOlm? hehe. Ska ut och fixa så att basen sitter fast nu. Sen ska jag leta rätt på någon generator som laddar med än 13,5 volt.. Och efter det ska jag ställa på golfen lite till så jag kan sota ner dig lite på väg till linköping. (glömde ta kort på plomberingen )

Comment

Bild..

Svårt att få skiten att spela högre

Comment

Working...
                                X