Hej på er tänkte lägga upp en liten projekt tråd här på mitt nuvarande bygge kommer handla om min passat kombi har byggt lite innan men detta ska slå alla föregående byggen förhoppningsvis
Setup:
HU Kenwood KDC-6047U
Steg Kommer det förhoppningsvis bli Streetbeats till fram och till basarna
Frontsystem 6-8par Ample exonic 52
Bak i skuffen 2par Ample exionic 52
Basar 3st AQ HDC3 10"
Batterier 2st Nsb 170 letar efter ett par till
Generator kommer troligtvis beställas 270a från staterna om fraken går att lösa.
Kablarna är 70mm2 ska fixa lite nya jord punkter till motorn så småning om.
Dörrarna kommer byggas om till 4eller 6 högtalare sitter redan 2st i varje kickpanel men det finns inga bilder på
Nog om det nu kommer det lite bilder på bilen och så långt som bygget har kommit måste bara hitta fram kameran så kommer det mer och nyare.

Bilen i fråga.

Skuff golvet upphöjt för att få plats med batterierna

Baffel till nått

Där hamnade baffeln dock fel högtalare i monterade

Knubbis sågar till bitar till lådan (jag)

Blev ju en låda till slut

Så blev det men ska göras om lite bla klä allt och byta steg för xxx6500 steget gick lite varmt

Softis och hondanicko kopplar in basarna
Hoppas på att få stegen innan Gatebil så man kan poppa lite kom gärna mer tips och trix

Setup:
HU Kenwood KDC-6047U
Steg Kommer det förhoppningsvis bli Streetbeats till fram och till basarna
Frontsystem 6-8par Ample exonic 52
Bak i skuffen 2par Ample exionic 52
Basar 3st AQ HDC3 10"
Batterier 2st Nsb 170 letar efter ett par till
Generator kommer troligtvis beställas 270a från staterna om fraken går att lösa.
Kablarna är 70mm2 ska fixa lite nya jord punkter till motorn så småning om.
Dörrarna kommer byggas om till 4eller 6 högtalare sitter redan 2st i varje kickpanel men det finns inga bilder på
Nog om det nu kommer det lite bilder på bilen och så långt som bygget har kommit måste bara hitta fram kameran så kommer det mer och nyare.

Bilen i fråga.

Skuff golvet upphöjt för att få plats med batterierna

Baffel till nått

Där hamnade baffeln dock fel högtalare i monterade

Knubbis sågar till bitar till lådan (jag)

Blev ju en låda till slut

Så blev det men ska göras om lite bla klä allt och byta steg för xxx6500 steget gick lite varmt

Softis och hondanicko kopplar in basarna
Hoppas på att få stegen innan Gatebil så man kan poppa lite kom gärna mer tips och trix

Comment