Announcement

Collapse
No announcement yet.

SAAB 9000 Aero bygge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SAAB 9000 Aero bygge.

    menar du att du inte blivit så skadad än att du inte kommer ihåg hur man rattar?

    man klarar sig nog bra med manual på engelska tror jag..tyckte den var enkel att förstå efter några minuter
    Audi A4 B5 -98
    Pioneer P90 + DEQP90
    Sinfoni amplitude 50.4x
    Sinfoni shadow 100.2
    Sinfoni S165W x4
    Sinfoni S100M
    Sinfoni S25T

    Vw up -12
    På gång..
    New car, hi end old school..

    Comment


    • #32
      Re: SAAB 9000 Aero bygge.

      Beror på vad du menar ska rattas, är de det första som kom upp i mitt huvud så vet jag hur man ska ratta =) men en Pionner har jag nog inte haft som spelare på 5-8 år. Menar du att RS II inte såldes med svensk maual? Alll annan text i förpankningen finns ju på svenska.

      MVH Simon jonsson
      Last edited by Snoddas; September 4, 2011, 01:11.

      Comment


      • #33
        Re: SAAB 9000 Aero bygge.

        Nu är det dax igen, har lagt ner några timmar på bilen nu för att få mitt GLT att va stabilt så i morgon kommer den att besas, 5 år sedan sist. Men något jag har kommit på när jag suttit och spelat i bilen dom senaste dagarana är att billjud är kul som f#n då jag dom senaste åren fasnat för hemmaljud (2-kanals). Men till problemet är att min Coral bas låter väldigt mekaniskt vid hög volym när men lyssnar nära på den, sitter man i bilen hör man inget, men när den ger upp så kommer jag skaffa mig en DD bas tror jag, Kommer en 2512 eller 3512 fungera i lådförslagen som ligger tidigare i tråden?


        MVH Simon Jonsson

        Comment

        Working...
        X