Originally posted by kaslinkov
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Artic Monkey Gone Bananas
Collapse
X
-
Re: Artic Monkey Gone Bananas
Jo det är klart, kan dom inte anordna tävlingen nu snart, så man får lite fart på byggetOriginally posted by micke999 View PostHm då ska jag hålla tummarna att de skiter sig hahaha
nä då hoppas allt flyter på bra!ska bli kul att se bygget för du skulle väl komma till bsh i sommar?
Leave a comment:
-
då är de en helt annan sakOriginally posted by micke999 View Posthan kanske bara tävlar för skoj skull och inte satsar på att vinna
Leave a comment:
-
Hm då ska jag hålla tummarna att de skiter sig hahahaOriginally posted by kaslinkov View PostDet är fint.
Jo om säsongen går riktigt åt hel"vete så kan jag skänka dom mot lite tröst!
nä då hoppas allt flyter på bra!ska bli kul att se bygget för du skulle väl komma till bsh i sommar?
Leave a comment:
-
Nja inte riktigt, men hoppas väl på att spela högst på ön,Originally posted by micke999 View Posthan kanske bara tävlar för skoj skull och inte satsar på att vinna
utanför väggklassen då alltså.
Och sen vore ju en topp 5 placering ganska trevlig i street C
Leave a comment:
-
han kanske bara tävlar för skoj skull och inte satsar på att vinnaOriginally posted by soundigital View Post157,7 är rätt nära 158 va jag kan se
sen vet jag en del av bilarna som har bättre toppnoterngar än va som står där
sen är de kanske många av dom som höjer till säsongen börjar igen
Leave a comment:
-
Originally posted by kaslinkov View PostHittade denna lista på dB DRag hemsidan, http://www.termpro.com/asp/lb.asp?ListMethod=2 stämmer den inte alls då?
I mina ögon behövs det inga 158-159dB för att tävla i denna klassen.
1 Hallstaviks Bildelar Hallstavik Sweden 157.7
2 Mikael Rundblad Stenungsund Sweden 153.9
3 Mikael Rosen Sweden 152.2
4 Anders Nyborg Timrå Sweden 148.5
5 Sibbe Brandstrom Alnoe Sweden 147.7
6 Linus Petterson Sweden 142.6
7 Niklas Johansson Sweden 139
8 Linus Jeppsson Sweden 136.9
9 Johan Erdin Sweden 133.6
10 Daniel Posth Sweden 133
157,7 är rätt nära 158 va jag kan se
sen vet jag en del av bilarna som har bättre toppnoterngar än va som står där
sen är de kanske många av dom som höjer till säsongen börjar igen
Leave a comment:
-
jag gillar bygget!tycker dock du kan känka stegen till mig hehe
Leave a comment:
-
Originally posted by kaslinkov View PostKan man inte få lite positiva kommentarer med? Bara LillKimpa som ger det.
Det är väl inte varje dag som ett sånt här bygge läggs upp?
Tar gärna kritik också, men då får den gärna vara konstruktiv.
Dvs tips på att komma runt problemen
Mvh Micke
bygget ser helt klart trevligt ut
menar bara de kan bli svårt att klättra i siffror just i denna bilmodellen
Leave a comment:
-
Nej det kan man ju hålla med om.Originally posted by lillkimpa View Posthollywood golfen jupp, vet ej om det har varit tobias innan men den är gul :P och kör med hollywood grejer. visst man kan sätta filtren helt utan på men jag tycker inte att det är så snyggt. det kan var snyggt om man sätter dem på rätt plats i bilen. men just som han har gjort var inte det snyggaste
Förstår tanken att slippa dra kablar dock, gjorde likadant i min förra installation.
Men då gömde jag filtren inuti dörren i stället.
Sen inget illa om hollywood, men mina filter är ju "aningens" finare att se på, men då kostar dom säkert 10ggr så mycket med.
Leave a comment:
-
hollywood golfen jupp, vet ej om det har varit tobias innan men den är gul :P och kör med hollywood grejer. visst man kan sätta filtren helt utan på men jag tycker inte att det är så snyggt. det kan var snyggt om man sätter dem på rätt plats i bilen. men just som han har gjort var inte det snyggasteOriginally posted by kaslinkov View PostBra, det jag gör är väl lite annorlunda mot normen här, och det tycker jag bara är kul.
Det gillar vi, alltid bra med synpunkter, så länge dom är konstruktiva.
Jo visst var det den som var med på lucia tävlingen? Tobias gamla?
Diskanterna kommer gömmas helt, kan jag lova.
Delningsfiltrerna är lite för fina för att gömma tycker jag, men dom ska sitta med stegen i skuffen. Det är därför jag drog så mycket högtalarkabel
Leave a comment:
-
Bra, det jag gör är väl lite annorlunda mot normen här, och det tycker jag bara är kul.Originally posted by lillkimpa View Posttycker detta är ett väldigt intressant projekt och står för det jag tycker^^ dock så är jag som sagt nybörjare och inte så "händig" men jag kommer nog ge synpunkter när du börjar få in allt i bilen, om jag tycker att något ser konstigt ut.
Hoppas att du bygger in eller gömmer delningsfiltren likså med diskanter/skrikare då jag själv tycker att det är fullt att bara sätta diskantern rakt utan på. hoppas du har sett mattias golf(gula faran) där sitter ju diskanterna/skrikarna + delningsfiltren utanpå inredningen vilket inte var så himla snyggt. lite saker du kan tänka på oxå
Det gillar vi, alltid bra med synpunkter, så länge dom är konstruktiva.
Jo visst var det den som var med på lucia tävlingen? Tobias gamla?
Diskanterna kommer gömmas helt, kan jag lova.
Delningsfiltrerna är lite för fina för att gömma tycker jag, men dom ska sitta med stegen i skuffen. Det är därför jag drog så mycket högtalarkabel
Leave a comment:
-
tycker detta är ett väldigt intressant projekt och står för det jag tycker^^ dock så är jag som sagt nybörjare och inte så "händig" men jag kommer nog ge synpunkter när du börjar få in allt i bilen, om jag tycker att något ser konstigt ut.Originally posted by kaslinkov View PostKan man inte få lite positiva kommentarer med? Bara LillKimpa som ger det.
Det är väl inte varje dag som ett sånt här bygge läggs upp?
Tar gärna kritik också, men då får den gärna vara konstruktiv.
Dvs tips på att komma runt problemen
Mvh Micke
Hoppas att du bygger in eller gömmer delningsfiltren likså med diskanter/skrikare då jag själv tycker att det är fullt att bara sätta diskantern rakt utan på. hoppas du har sett mattias golf(gula faran) där sitter ju diskanterna/skrikarna + delningsfiltren utanpå inredningen vilket inte var så himla snyggt. lite saker du kan tänka på oxå
Leave a comment:

Leave a comment: