Re: Terrarise This Powered By B2 Audio part 2
Snyggt jobbat grattis!
Snyggt jobbat grattis!
fortfarande med ett steg
o då kommer de testas med två steg med o så en del annat med så får vi se va som händer med mer effekt
fortfarande ett steg. men i nuläget så gör jag av med 12,4kilo för att göra 162,2. så är inte direkt nöjd med att behöva andvända så mycket effekt
ska räcka med halva effekten för o göra den siffran
men som jay säger så är de helt fel frekvens än då den peakar på 77hz i nuläget
men återkommer med mer info när dom nya basarna är i o porten är inlabbad
o ett speciellt tack till tunheden, berra o benjamin o jay som in i de sissta försökte få bilen o funka
glömt dock va han hette som va med benjamin men även ett stort tack till han
o sen ett stort tack till alla er andra som med hjälpte till med allt annat kring bilen
vill även passa på o säga grattis till er alla som vann finalen
syns på elmia nästa gång då med en fungerande bil som kommer spela högre än den gjort i helgen då jag vet va den spela kvällen innan i garaget när allt funka
nästa år kommer bilen va mycket bättre när jag jobbat med den hela vintern så då är dessa siffor historia
w
w
syn de inte funka med 2 steg i helgen de som retar mig då jag vet va de gjorde kvällen innan i garaget
så fick bli 1 steg därför blev de lite lägre med
men när vi gått igenom allt o fått rätt på va som hänt då ska de skruvas upp igen
syn de inte funka med 2 steg i helgen de som retar mig då jag vet va de gjorde kvällen innan i garaget
så fick bli 1 steg därför blev de lite lägre med
men när vi gått igenom allt o fått rätt på va som hänt då ska de skruvas upp igen
. 
Comment