delningen som finns i huvudenheten går bara att stäla så den inte lirar över den hz man ställer in, e en gammal kenwood jag har. kanske dax för en ny hehe.. nopp detta steg har bara en gain funktion då de e ett rent spl steg och varför dom valt att göra så vet jag inte.. strom har jag bara 520ah och cirka 25000 kortslutnings A
Fett steg, dock förstår ja inte varför brassarna envisas med att ha enkel strömingång på så stora steg. Visst man kan göra egna adapters med 4-5 50mm som går in i kontakten.
har jag med funtat på frippe, men o andra sidan siter de en masiv kopar skena mitt i steget från polanslutningen så de kanske räcker till endå. men lite mera kablar upp hade vart najs..
har jag med funtat på frippe, men o andra sidan siter de en masiv kopar skena mitt i steget från polanslutningen så de kanske räcker till endå. men lite mera kablar upp hade vart najs..
Såg att Dag gunnar hade en sån här på elmia, kanske skulle passa i din med.
Blekinge bilradio, borde kunna ta hem den, dom säljer ju stinger...
Aldrig förstått mig på såna där, kontakt ytan kan inte va optimal in i stegets terminaler om det nu inte är skräddarsytt för just sitt steg?
En kabel har ju många trådar som kläms och trycks imot så gott som hela terminalen, men en sån där på en väldigt liten yta
Aldrig förstått mig på såna där, kontakt ytan kan inte va optimal in i stegets terminaler om det nu inte är skräddarsytt för just sitt steg?
En kabel har ju många trådar som kläms och trycks imot så gott som hela terminalen, men en sån där på en väldigt liten yta
nei, jag hadde inte såna på elmia..men kabelen hadde jag.
jag gjorde som techno bass skriver.
oansett det var ett Gj..vla stort steg.som skall inn i tahoen.
hilsen dag gunnar.
Comment