Announcement
Collapse
No announcement yet.
Better Bass Saab
Collapse
X
-
Re: Better Bass Saab
Du får ta in brorsan te hjälp så det händer nåt.Originally posted by Svenn3SaataN View PostJag kan ju inte lägg upp bild på allt
Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Blir det ett 18"bygge här med? =)Originally posted by Svenn3SaataN View PostDåligt med kommentarer
Nu har man gjort klart i bagaget
Blev visst lite färg också :O Fattas dock en låda som ligger i bitar och väntar på att bli ihopskruvad. Sen lite steg så att det spelar också
Vinklarna à la Victor special-made lackade jag vita men fick lite stryk när jag var tvungen att modda dem 

Comment
-
Gott =) Hehe mitt bygge blir lite ovanligt om inte annat =)Originally posted by Svenn3SaataN View PostJepp, det blir det!
Ditt bygge är lite kaxigt i och med du bygger i en bil för "finlirare"!
Comment
-
Ser bara bra ut det här
Hur bökigt var det att få ner innertaket?
Hade tänkt göra det på min när jag fått skadorna fixade..
Comment
-
Det var inte så svårt som jag troddeOriginally posted by BaDiS View PostSer bara bra ut det här
Hur bökigt var det att få ner innertaket?
Hade tänkt göra det på min när jag fått skadorna fixade..
Bara att lossa alla handtag och speglarna. Sen lossa den vita "lampdelen" i innerbelysningen där fram. Där sitter det sedan en skruv upp i taket. Sen måste du lossa plastklädseln på c-stolparna där bak och till sist koppla loss kabeln som går till innerbelysningen. Denna kabeln är dragen i vänster c-stolpe och kontakten till den sitter bakom klädseln i bagaget till vänster. Men vill du göra det lätt för dig kan du ju klippa av den kabeln och sedan skarva ihop den sen. Så slipper du riva loss klädseln i bagaget.
Comment
-
Då kanske det blir lite fler dB nu.Originally posted by Svenn3SaataN View Post
Like a glove! Hällt i lite epoxi i lådan och även penslat den lite här och var
Nu väntar jag bara på ett mumsigt steg 
Väldigt korta portar men det är väl logiskt när man ser hur stor lådan är.
Comment
-
Jag har inte satt dit några rörOriginally posted by Bilstereoshopen View PostDå kanske det blir lite fler dB nu.
Väldigt korta portar men det är väl logiskt när man ser hur stor lådan är.
Var mest bara för att se hur det blir.
Portarna kommer nog bli hyfsat långa. Lådan är bara på ca 155L totalt
Comment

Comment