Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amatörernas afton, bygge i Saab 9-5 med noll kunskap och tummen mitt i handen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Amatörernas afton, bygge i Saab 9-5 med noll kunskap och tummen mitt i handen

    Har du använt någon annan dämpmatta så att du har något att jämföra med? Det är härligt när man hör stor skillnad på det man har gjort.
    Frontsub & pyssel i w204 Projekttråd

    Comment


    • #17
      Re: Amatörernas afton, bygge i Saab 9-5 med noll kunskap och tummen mitt i handen

      Originally posted by Lillalilja View Post
      Har du använt någon annan dämpmatta så att du har något att jämföra med? Det är härligt när man hör stor skillnad på det man har gjort.
      Har jämfört med SC, dom känns likvärdiga.
      Men inte jämfört mer än så.

      Comment


      • #18
        Re: Amatörernas afton, bygge i Saab 9-5 med noll kunskap och tummen mitt i handen

        Har du skaffat rejäl batteribank så du använder slutsteget ordentligt nu när du dämpat bilen efter slutstegs köpet?

        Vore skoj med lite bilder!
        Finns det något värre än diskant dominanta högtalare?

        Comment


        • #19
          Re: Amatörernas afton, bygge i Saab 9-5 med noll kunskap och tummen mitt i handen

          Originally posted by trop de View Post
          Har du skaffat rejäl batteribank så du använder slutsteget ordentligt nu när du dämpat bilen efter slutstegs köpet?

          Vore skoj med lite bilder!
          Kör två Volvobatterier på 100 Ah styck.
          Men dom skall nog bytas eftersom dom inte kommer ner stående i reservhjulsbaljan.
          Kan nog fixa lite bilder idag.

          Comment


          • #20
            Re: Amatörernas afton, bygge i Saab 9-5 med noll kunskap och tummen mitt i handen

            Nya batterier inhandlade av Shidapu, 3 st Optima som ska ner i baljan denna vecka.
            Ska försöka komma under bilen snart och dra ny kabel oxå, 50 mm2 direkt från generatorn.

            Comment

            Working...
            X