Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V70 -03
Collapse
X
-
Re: Volvo V70 -03
Bygger bygger!Originally posted by JohanH View PostBlir kanon
Men vart är stereon?
Näe men har väntat på delar nu i någon vecka så har äntligen fått upp de å ska hämta de på bussgods och posten idag eller imorgon. Få se då ja ha tid.
Skulle fått massa slötid annars så då vart de å spåra på ett annat projekt, fronten!
Hur går de för dig då Johan?
Minns du föresten fall de va någon av spelarna som gav ifrån sig missljud i high och mid kanalerna? Har inte kört den andra i bilen ännu men tänkte om du visste.
Comment
-
Originally posted by Ballast View PostBygger bygger!
Näe men har väntat på delar nu i någon vecka så har äntligen fått upp de å ska hämta de på bussgods och posten idag eller imorgon. Få se då ja ha tid.
Skulle fått massa slötid annars så då vart de å spåra på ett annat projekt, fronten!
Hur går de för dig då Johan?
Minns du föresten fall de va någon av spelarna som gav ifrån sig missljud i high och mid kanalerna? Har inte kört den andra i bilen ännu men tänkte om du visste.
Går sakta för mig..är sjuk dessutom så man orkar inte mkt annat än att jobba:s
Ska väl snart sätta igång med en stålkonstruktion till dörrarna så man kan stoppa i middarna igen
Den ena spelaren tror ja aldrig att jag testade men kan minnas fel, men missljud har ja inte märkt när ja har spelat iafAudi A4 B5 -98
Pioneer P90 + DEQP90
Sinfoni amplitude 50.4x
Sinfoni shadow 100.2
Sinfoni S165W x4
Sinfoni S100M
Sinfoni S25T
Vw up -12
På gång..
New car, hi end old school..

Comment
-
Okej, nja är ett ljud som låter som den jordar välldigt knepigt.. Få kika upp de ikväll å testa andra spelaren med.Originally posted by JohanH View PostGår sakta för mig..är sjuk dessutom så man orkar inte mkt annat än att jobba:s
Ska väl snart sätta igång med en stålkonstruktion till dörrarna så man kan stoppa i middarna igen
Den ena spelaren tror ja aldrig att jag testade men kan minnas fel, men missljud har ja inte märkt när ja har spelat iaf
Blir abra efter några minuters spelande. Skit knepigt!
Sjuk, jo tack.. samma här, förkyld och jävlig så man går på halvfart. snart så lägger jag i 6ans växel så då börjar det att gå undan igen någon vecka eller 2.
Comment
-
-
Behöver ju inte ta så lång stund innan komponenterna får lite temp iaf..va lite så ja tänkte.
En dålig lödning är inte osannolikt.
Annars är ju signaljorden känslig på dom men då stör de hela tiden.Audi A4 B5 -98
Pioneer P90 + DEQP90
Sinfoni amplitude 50.4x
Sinfoni shadow 100.2
Sinfoni S165W x4
Sinfoni S100M
Sinfoni S25T
Vw up -12
På gång..
New car, hi end old school..

Comment

Comment