Hej då var golfen såld och man skulle försöka testa den super dumma iden att bygga i en lite trång skoda pickis vad tror ni? hur ska man bygga får att få in så mycket som möjligt så högt som möjligt mvh rikard
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Skoda pickis projekt
Collapse
X
-
-
-
Re: Skoda pickis projekt
här är denOriginally posted by rfx View Posttja ser riktigt jäkla grymt ut. kan du skicka mer bilder på hur du byggt lådan? är den så smal som det er ut som?
mvh Rikard
http://www.garaget.org/?car=252746
Comment
-
har en plåt som jag skruvar fast i ramen jag svetsade dit. Du får säkert in 4x12 på bredden men kan bli trångt med port ... vet inte hur mycket du tänkte kapa bort?
Tips Dämpa taket samt bakskärmarna väl annars kommer det flexa som satan och det låter skit. jag körde fogskum o alla hålrum i taket sedan 3 svängar med matta hela taket. ett problem till är att få plats med steg i kupen så kolla efter små steg sp får dom plats under stolarna.
jag var rätt nöjd med ljudet i min fast jag bara körde billiga grejjer så spelade mer än nog för många som lyssnade. ... ska du bygga spela högt musik eller på mätaren ? vad har du för grejjer /coffa
Comment
-
Originally posted by Coffa View Posthar en plåt som jag skruvar fast i ramen jag svetsade dit. Du får säkert in 4x12 på bredden men kan bli trångt med port ... vet inte hur mycket du tänkte kapa bort?
Tips Dämpa taket samt bakskärmarna väl annars kommer det flexa som satan och det låter skit. jag körde fogskum o alla hålrum i taket sedan 3 svängar med matta hela taket. ett problem till är att få plats med steg i kupen så kolla efter små steg sp får dom plats under stolarna.
jag var rätt nöjd med ljudet i min fast jag bara körde billiga grejjer så spelade mer än nog för många som lyssnade. ... ska du bygga spela högt musik eller på mätaren ? vad har du för grejjer /coffa
Hej kan du skicka lite mer bilder på hur du byggt. jag ska ha 2st 15" T1 audio basar som är billiga men spelar rätt skapligt. vad säger besiktningen om man kapar bort en så stor bit som din? ja det bör man nog göra för det är en rätt mjuk bil hehe. ditt spelade riktigt nice faktiskt. ska nog spela musik så högt som möjligt utan att kosta flera mille hehe.
Som sagt ska köra med 2st T1 audio 15" basar samt några billiga framhögtalare som spelade riktigt högt i min volvo 940. sen har jag ett Nytt Dls 4 kanaligt steg och ett magnat mono block. Hilman cd enhet billig men helt klart prisvärd.
Comment
-
Originally posted by LuffarN View Postja så är det!
Jag vet inte riktigt vad dessa basar kan prestera då jag inte har kunnat prioritera ett nytt slutsteg. men de är absolut värda pengarna!
Ja det är ju så. Jag tror på dom basarna tror dom kan spela rätt bra med rätt steg
Comment

Comment