Re: Lupo, black n white edition
Det där ser ut att kunna poppa
Snyggt byggt!
Det där ser ut att kunna poppa

Snyggt byggt!

haft så mycke å göra med flytten av företag, kundbilar osv, men ja hoppas att ja snart kan lägga lite tid på den igen, eller iof, vet inte om ja skrivit de tidigare, men fick hem en extra isntrumentbräda till den som ska byggas om, samt nya lysen runt om, xenon konvert, hängt på nya hjul på den, så visst lite har de väl iof hänt
Men det blir sikkert litt annen stil enn denne, det blir focal utopia samt dette i min:

ser ut som Tru technology steg i skuffen?? saknar mina copper steg, lät för jäkla trevligt 

så ja måste slipa om lite för å få allt å passa, men då har man ju lite å göra i veckan oxå
insåg när ja dämpat klart att de blev ca 3mm kvar när man kör ned rutorna innan de tar i dämpningen, då har ja endå bara lagt 2lager (3 lager på nått ställe som överlapp)
Men det blir sikkert litt annen stil enn denne, det blir focal utopia samt dette i min:

insåg när ja dämpat klart att de blev ca 3mm kvar när man kör ned rutorna innan de tar i dämpningen, då har ja endå bara lagt 2lager (3 lager på nått ställe som överlapp)

så jag fundera på å göra mig av me den medans den e någelunda hel, *grejorna åker ut idag iaf* OM den blir kvar så blir de bara stort framsystem som tanken va från början, OM de går å få dörrarna stadiga nog, e ju endast tunn jädrans aluminium i dom

Comment