Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme SAAB with B2 Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

    Originally posted by Quaden View Post
    Ja vad ska vi börja Elvis....
    Grymt inponerad av vad du gör!
    Sedan kallar dom mig idiot som bara bygger en Quad Racer
    Som du vet så slutade jag med dom där dumheterna i rätt tid men Hondan var ju som sagt på väg åt det där hållet med, tur att man hejdade sig i rätt tid
    Jag håller tummarna allt vad det går att du får till allt rätt, men det vet jag att du får!!!
    Nä nu är det sängen som gäller några timmar sedan ner till garaget och borra och gänga lite oljeretur/matning till Turbon
    Funäsdalen närmar sig alldeles för fort, lika som Påsken för dig......

    Ha det bäst kompis och satsa bara på ett världsrekord
    http://quaden.blog.se/
    Helt jävla sjukt vi snackade om dig ett par timmar innan i garaget jag å elvis för jag undrade va du gjorde nu....

    Har ett å annat brännmärke idag. Lyckades få en jävla svetsloppa på pungen igår, gjorde rätt så jävla ont. Sen e jag ju inte så satans smart heller. Satt å funderade på varför det luktade så kontstigt bränt (på första bilden) jaja tänker jag å kör vidare... Jo tjena va min fleece tröja som tog eld

    Comment


    • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

      Originally posted by Extra Kim View Post
      Thomas: "-Det är kallt! Behu behu!!!"

      Med andra ord så jobbar han för lite!
      Bonnläpp det va fan -22 ute å jävligt kallt i verkstan :P Det rök ur käften när man pratade... Men jag frös inte så mkt det va värre med praktikanten. Han kapade sig i fingret å frös som fan mest hela tiden
      Last edited by Holst; March 7, 2010, 12:33. Reason: Stavar ruggigt illa

      Comment


      • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

        Originally posted by Holst View Post
        Helt jävla sjukt vi snackade om dig ett par timmar innan i garaget jag å elvis för jag undrade va du gjorde nu....

        Har ett å annat brännmärke idag. Lyckades få en jävla svetsloppa på pungen igår, gjorde rätt så jävla ont. Sen e jag ju inte så satans smart heller. Satt å funderade på varför det luktade så kontstigt bränt (på första bilden) jaja tänker jag å kör vidare... Jo tjena va min fleece tröja som tog eld
        He he, inte kul att få loppor på pungen

        Skön komentar på min tråd på sporthoj!
        "Vilket skönt cp.
        Mer galningar till folket !"

        http://www.sporthoj.com/forum/showth...=220486&page=7

        Comment


        • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

          lite mer jobb idag!





          Comment


          • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

            Dags å dra till brägårn igen å handla MDF tror jag va :P

            Comment


            • Re: Extreme SAAB with B2 Audio





              Comment


              • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                Här ligger vi inte på latsidan...

                Tänk bara på vad som kan hända när man tokbygger Extreme-bil, inte riktigt värt en tur till sjukan.

                Comment


                • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                  Originally posted by Extra Kim View Post
                  Här ligger vi inte på latsidan...

                  Tänk bara på vad som kan hända när man tokbygger Extreme-bil, inte riktigt värt en tur till sjukan.
                  Både jag å praktikanten höll på att få åka till sjukan. Helt plötsligt vart det stopp i rondellen å han kommer ut ur bilen krit vit å nyllet å håller upp ett blodigt finger som smakat på rondellskiva. Både jag å elvis sade: Äh på med lite toapapper å eltejp å sluta grina hehe man e ju inte alltid så charmig. Jag brann både här å där mer än en gång å elvis garvade fan så han vart harmynt...

                  Comment


                  • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                    Originally posted by Extra Kim View Post
                    Här ligger vi inte på latsidan...

                    Tänk bara på vad som kan hända när man tokbygger Extreme-bil, inte riktigt värt en tur till sjukan.

                    Har en familj att tänka på så det blir några timmar effektivt sen hem!
                    Men lat... Nej

                    Comment


                    • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                      Ser riktigt bra ut detta Elvis..
                      Ska bli så kul att stå där på elmia igen, sida vid sida och skaka o se vem som släpper pausknappen först.

                      Comment


                      • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                        Ja se nu till att bli färdiga till Elmia, kan hända att man dyker ner i år och tittar på när ni skakar som asplöv

                        Sedan Berntsson så måste vi ju ta den där party kvällen som du missade när Henke och jag var i Göteborg

                        Kanske kan få med Elvis med, men han är nog för tröööööt då

                        Har du någon tråd på din bil?

                        Underbart att se hur mycket det händer när ni är i garaget!
                        Skönt att du har lite hjälp också Elvis, var rädd om grabbarna

                        Comment


                        • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                          Originally posted by Quaden View Post
                          Ja se nu till att bli färdiga till Elmia, kan hända att man dyker ner i år och tittar på när ni skakar som asplöv

                          Sedan Berntsson så måste vi ju ta den där party kvällen som du missade när Henke och jag var i Göteborg

                          Kanske kan få med Elvis med, men han är nog för tröööööt då

                          Har du någon tråd på din bil?

                          Underbart att se hur mycket det händer när ni är i garaget!
                          Skönt att du har lite hjälp också Elvis, var rädd om grabbarna
                          Berntssons tråd ---> http://bilstereoforum.se/showthread.php?t=1962



                          BTW Elvis......
                          Här går det UNDAN ja.......men som andra sagt till dig.....vi minns hur Andreas mådde en period där ryser*
                          Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
                          ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

                          Comment


                          • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                            Originally posted by Lonefox View Post
                            Berntssons tråd ---> http://bilstereoforum.se/showthread.php?t=1962



                            BTW Elvis......
                            Här går det UNDAN ja.......men som andra sagt till dig.....vi minns hur Andreas mådde en period där ryser*
                            Om du hade sett hur vi såg ut i natt så var vi nog fan färdiga för sjukan... Far åt helvete... Att meka i +1 gör INTE knän å rygg bra kan jag lova =/ Men elvis å berntsson verkar vara gjorda av ngt som inte e från jorden....

                            Comment


                            • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                              Fyfan elvis gött jobbat! Ska bli kul att se på elmia hur det går!

                              Comment


                              • Re: Extreme SAAB with B2 Audio

                                Grymy jobbat Elvis det här blir stuuuuuumt

                                Comment

                                Working...
                                X